Orbitz.com
eDreams
Lol.travel
Agoda.com
Anmeldt 24. august 2021

Ble møtt av en imøtekommen hyggelig resepsjonist som sjekket oss inn på vårt faste rom i hovedbygget. Rommet fremstår som rent, historisk og med et delikat lite bad med badekar. Rommet har heldigvis ingen TV.
Hotellets hage er et nydelig og avslappende område og er til en hver tid ryddig og pent. Servitørene kommer jevnlig og ser til at vi som gjester har det komfortabelt.
Hotellets restaurant serverte oss nydelige, smakfulle 4 retter med vinpakke. Prisen for vinpakke var i våres øyne litt i høyeste laget, men innenfor det akseptable.
Hotellets frokost var også nydelig og dette med at det står en servitør å legger opp frokosten man ønsker seg, syntes vi var meget delikat. (spesielt for oss som ikke liker selvbetjente bufeer)

1  Takk, PST861
Anmeldt 20. august 2021

Vakkert hotell, god og rolig stemning, veldig hyggelige ansatte. Flott uteområde med vakker hage.
Spiste 4 retters med vinpakke m/presentasjon
Avsluttet kvelden med omvisning og historien om hotellet av en hyggelig hotelleier.
Kommer garantert tilbake...

Takk, lailaNorway
Anmeldt 18. august 2021

Vi har reist mye og vant til å bo på flotte hotell og spist på gode restauranter der de har høy fokus på service og god mat. Besøke til Walaker skulle bli et av sommerens høydepunkt, men som dessverre skuffet stort. Vi følte oss ikke velkomne, og vi ble ikke tatt på alvor da vi forsøkte å si i fra. Vi opplevde dem som arrogante og de oppførte seg som de visste bedre hva som var våre behov. Prisene på Walaker er stive, men det er vi villig til å betale, men da forventer man å bli skikkelig behandlet. Vi reiste fra stedet med en trist og dårlig følelse.

Takk, 57beatec
Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Utrolig proffe og hyggelige ansatte som gjorde det hele til en god opplevelse. Spiste en 4-retter med en godt kombinert vinpakke til. Gulrotsuppe til forrett, en utrolig god torsk med blåskjellsaus til mellomrett, ytrefilet av lam til hovedrett og Valrhona sjokoladekake til dessert

Takk, petterfs
Anmeldt 10. august 2021

Vi kom til Solvorn i sol, parkerte og gikk og badet i fjorden. Hotellet ligger idyllisk til ved fergekaien med bare 100 meter til stranden. Rommene er store og velutstyrte. Alt du trenger finnes der og god beskrivelse av hva du kan gjøre i og rundt Solvorn. Etter middagen fikk vi en guidet tur av eieren Hr. Nitter. Det var veldig interessant å lytte til han både med hensyn til hotellets historie og hans interesse for kunst, noe som preger hotellet.
Middagen var utsøkt og tillaget av Pavol Tomas og Nikolai Ljøkjel - gir litt personlig preg når navnet til de som lager middagen står på menyen! Den var som vanlig utsøkt, både smaken og presentasjonen. Det er nå 3. gangen vi besøker Walaker - så nå er det vel blitt en tradisjon? Vi skal tilbake hit - men kanskje ikke før i 2023 vi har andre planer for 2022.
Alle som liker god mat, fin service og et hotell med sjel - før besøke Solvorn og Walaker

1  Takk, Victor R