Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

Vi er generelt fornøyde, savner litt bedre service og smil fra personalet. Enkel mat, glad vi ikke gikk for all inclusive.
Renholdet kunne vært bedre.
Området har mange og varierte spisesteder, og noen minutters gange til fin badestrand.

Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, 978janeriks
Martinez-Sozopol, Manager på Martinez ApartHotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. september 2018

Dear Jan Erik,

Thank you for visiting us, we are glad you were satisfied.

As our aim is to exceed the expectations of our guests, we will try to improve tourists' experience.

Best regards,
Staff of Martinez

Anmeldt 8. juli 2018 via mobile enheter

Vi er fornøyd med hotell og service. Rommet vi fikk var stort, 2 roms leilighet med 2 balkonger.
Renhold var Ok , men føler de kunne ha vasket gulvet litt mer nøye.
Mat i restaurant var også helt Ok. Litt lite variasjon og lite smak. Bra utvalg i salater osv. Kidsa var Happy med pomfri og nugets . Bassenget var fint, men du MÅ være tidlig ute med handklær hvis du ønsker plass. Det er ikke lovt til å «reservere» plass, men alle gjør det.
Stranden ligger 100m fra hotellet og er veldig bra.
Vi er stort sett fornøyd med hotellet, men ikke noe mer enn det.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, mortene663
Martinez-Sozopol, Manager på Martinez ApartHotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2018

Dear Morten E,
We sincerely thank you for the review. As for the reservation of sun loungers, we try to set policies that would be beneficial for all of our guests, and we enforce them, if there is a need. However, the lifeguard should not spend too much time watching over reserved spaces, as it is his job to ensure the safety of you and your children at the pool.
Thank you again for your review!
Best regards,
Staff of Martinez

Anmeldt 30. august 2017 via mobile enheter

To voksne og to barn (1,5 år og 13,5 år). Bodde i en av de største leilighetene, med to balkonger med utsikt utover bassenget, mot sjøen/stranden. Vi ønsket å bo i den stille delen av hotellet, via reiseselskapet. Super leilighet! All inclusive; ok i en uke og med små barn- ikke nødvendig om man reiser bare med større barn/uten barn, da stranden tilbyr mye god mat. Når det er sagt: hele familien var veldig fornøyd med maten og opplegget rundt all inclusive. Renholdet godt/ok, likeså servicen. De ansatte kunne derimot generelt trengt et smilekurs, samt lært basic engelsk, men ok for et kort opphold (om man er litt reisevant og har litt initiativ). Nydelig strand, noe som er bra, da solsengene rundt bassenget blir "lakenreservert" rundt 07.00!!!! Dette til tross for forbud, publisert på plakater rundt bl.a bassengkanten. Badevakten/de ansatte gir blaffen, reiseselskap likeså! Med små barn er ikke dette en utfordring, men uten 1,5- åringen hadde vi ikke fått solt oss ved bassenget. Om vi skal tilbake bor vi gjerne her igjen!

Dato for oppholdet: august 2017
1  Takk, majrunam_llo
Anmeldt 19. august 2017

Var her i 2 uke i august 2017. Bestilte 1-roms leilighet som skulle være mellom 30 og 40 kvadratmeter. Dette stemte ikke, leiligheten var bare 20 kvadratmeter. Hadde vi visst dette ville vi bestilt 2-roms. Maten var god og variert og ikke kjedelig....
Kort vei til strand er et pluss, litt bråk fra restauranter på strandpromenaden om kvelden.
200 meter fra bassenget til stranden.

Romtips: Romstørrelsen stemte ikke ifht oppgitt str. Leiligheten var minimum 50 % mindre enn oppgitt på forhånd.
Dato for oppholdet: august 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Arild T
Anmeldt 17. juli 2017 via mobile enheter

Vi har vært her i 2 uker, noe bra mye dårlig. Først å fremst måtte vi betale over 500kr nærmere 600kr fordi det putetrekket fikk merker på seg. Heilt greit at man må betale en pris for d, men over 500kr? Det er drøyt.

For det andre var maten noe av det værste jeg har vært med på. De klarte ikke å holde maten varm. Så når jeg hadde hentet meg mat og fått satt meg ned for å spise var maten kald. Det var også utrolig dårlig utvalg, mye av deg samme hver dag.

Jeg anbefaler deg å heller finne ett annet hotell enn Martinez.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, bunesm