“God lunch”

Kjøkken: Fransk, Steakhouse
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 21. januar 2019

Droppet innom for en lunch. Ble møtt av en hyggelig dame, som snakket godt engelsk. Bød på litt problemer med bestillingen, da menyen kun var på fransk. Men med litt hjelp, fikk vi bestillt. Maten var god. Veldig innbydende plass for lunch. Trekker litt ned, da det kun var en som snakket engelsk når vi var innom.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Steinar M