“Fantastisk”

Kjøkken: Gresk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 1. juli 2023 via mobile enheter

Veldig hyggelig betjening. God mat. Deilig avbrekk fra gresk mat. Akkurat passe stor meny. Gode priser og mer enn nok mat

Dato for besøk: juni 2023
Takk, svein erik s
Leonidas Aret, Ιδιοκτήτης på The Home Agia Pelagia, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. juli 2023

Thank you so much for your wonderful review. We hope that your time in our restaurant was beautiful and tasty! We will be glad to see you again.

Anmeldt 15. juni 2019 via mobile enheter

Fantastisk sted, lite og intimt. Var innom en onsdag. Da Hadde de live musikk. Meget god betjening og service

Dato for besøk: juni 2019
3  Takk, oddjohane
Anmeldt 16. september 2017 via mobile enheter

Denne restauranten anbefales på det sterkeste. Maten er kjempe god og gjennomført på alle måter. Drinkene er like gode som maten! Personalet er kjempe hyggelige og gjør alt for å yte god kundeservice. En venninne og jeg spiste her flere ganger, både frokost,lunsj og middag.

Dato for besøk: september 2017
Takk, RudipKD
Anmeldt 16. september 2017 via mobile enheter

Dette stedet anbefaler jeg på det sterkeste. Helt klart den beste og hyggeligste restauranten i Agia Pelagia! Det er en familiedrevet restaurant som har alt. Veldig godt mat, utrolig hyggelige og serviceinnstilte ansatte og resturanten ligger perfekt til på stranden. Veldig god pris også.

Dato for besøk: september 2017
Takk, KristinaHedberg
Anmeldt 3. august 2016 via mobile enheter

Vi er en gjeng på 9. Som er å reiser ilag for første gang, Vi har også med barn.Sjefen som heter Leo har stilt Max opp for oss. Får mat uten for menyen. Får stå i baren å ha mojito konkurranse med sjefen selv. Det tar litt tid med maten. Men er du på ferie så har du god tid. Dropp de andre som ligger øverst. Maten er svært kjedelig i forhold til home. Han har en nyere i sentrums gaten som også er veldig bra.

Dato for besøk: august 2016
Takk, Ulrik B

Reisende som så på The Home Agia Pelagia, så også på

Mononaftis, Heraklion Prefecture

Agia Pelagia, Heraklion Prefecture

Har du vært i The Home Agia Pelagia? Del dine erfaringer!