Trixie Lyx Show Bar - STENGT
Fantastisk!!

Et fantastisk underholdene, uhøytidlig, men samtidig et show til ettertanke. Jeg lo til jeg ble... les mer

Anmeldt 10. januar 2020
Canal-77-
Trondheim, Norge
Morsomt show

Anbefales å stikke en tur innom her. Showet er supermorsomt men med litt på kanten humor. Showet... les mer

Anmeldt 5. oktober 2019
MiriamV270
Sarpsborg, Norge
Les alle 1 735 anmeldelsene

Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Jeg har ikke ledd så mye, å kost meg så mye på ett show før! This is the shitt right here! Viss du ikke eier humor å ikke tåler litt sarkasme, da er ikke dette noe for deg.
Dette var "right up our ally" for meg å de jeg reiste med. Vi lo fra vi kom til vi gikk. Drinkene er gode å de er ikke kjipe på alkoholen! Like billig som andre barer, å sinnsykt god stemnimg. Jeg har lest mye om dårlige drag barer å lurerier, men dette er ikke i nærheten av hva jeg har lest om. Det er ikke inngangsbilett, men tror det er litt "ventet" at man vertfal kjøper EN drink.
De er også gode til å se om folk tåler litt eller ikke.. de som var med å var litt redde for at noe skulle "skje" med dem fikk sitte helt ifred, tilogmed på første rad.
Gjerne igjen.

Dato for opplevelse: september 2017
2  Takk, Nikita M
Anmeldt 28. august 2018 via mobile enheter

Har ikke ledd så mye noen gang! Beste jeg har sett. Virkelig elska det! Håper virkelig jeg får oppleve det igjen

Kisses from Norway
One of Lindas girls❤

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, iselinhelgesen
Anmeldt 18. juli 2018

Var innom her siste kvelden før vi dro. Mange mennesker, og alt for lite plass. Stedet var helt greit, kanskje litt morsommere dersom du er fra England og kan engelsk godt. Det var vanskelig å skjønne hva de sa da de hadde en spesiell dialekt, og mikrofonen var alt for høy så det var umulig å forstå halvparten av hva de sa.
Anbefaler ikke å dra hit dersom du er sensitiv da de som jobbet der sa akkurat hva de mente om deg, f.eks snakket om hvor feit du var.
Helt greit sted med helt greie drinker.

Dato for opplevelse: juli 2018
2  Takk, Alexander J
Anmeldt 12. juli 2018 via mobile enheter

Til norske som vil besøke dette stedet.

Vi bestilte bord og kom på anbefalt tid. Men siden vi ble 5 i stede for 8 ble det et ønske fra oss om et annet bord. Dette ble høflig fremført fra vår side, men så dårlig mottatt at vi av en av artistene, som sa han/hun var sjef der, at vi ble bedt om å forlate med umiddelbar virkning. Vi forlot med en gang men sa fra om at vi syntes det var synd fordi vi ønsket å se showet. Da tok det fyr og den som påberopte seg å være sjef skjelte oss ut etter noter. Vedkommende gikk fysisk til angrep og truet med sine 20 kontakter som skulle finne oss på vårt hotell. Vedkommende fulgte etter oss helt ned til drosjene og fortsatte truslene også fulgt av egen sikkerhetsvakt, som ikke foretok seg noe.

Det hele gikk greit til slutt. Men tenker at dette kan være en reminder/vekker for de som leser norsk.

Selve showet er kanskje bra, hva vet vel jeg om det

Dato for opplevelse: juli 2018
14  Takk, GunnarE89
Anmeldt 13. april 2018 via mobile enheter

Utrolig morsom opplevelse, vi var her første kvelden og fikk lyst til å reise hver kveld etter det! De snakket masse med publikum og alle følte seg sett og inkludert, dette vil vi anbefale alle ☺️

Dato for opplevelse: april 2018
1  Takk, AdvisorJJ
cathy w, Manager på Trixie Lyx Show Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. april 2018

Thank you, I think lol