Anmeldt 19. september 2018 via mobile enheter

Styr unna denne plassen, sov der kun 1 natt før vi bestilte oss rom på ett annet hotell.
Var små kryp overalt, sengen luktet urin, barnesengen luktet sterkt urin, ufattelig dårlig luftemuligheter.
Ikke vindu på soverommet.

Hadde holdt meg hjemme, hvis dette hadde vært det eneste ledig. En skam at reiseselskaper samarbeider med Porlamar. Hold dere unna!

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, 281evenm
Jose Jaurrieta, Director General på Porlamar Apartments - Gran Canaria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. januar 2022

Thank you for your feedback, Even

I’m sorry to hear about your experience and that our staff didn’t meet the level of service we strive for. We would like to invite you to visit us again and give us the oportunity to change your opinion.

All the best,
Porlamar

Anmeldt 10. desember 2016

Vi er her for andre gang og er veldig fornøyde. Dette er akkurat slik vi liker det. Et lite og hyggelig hotell som en solrik stor terrasse med sjøutsikt. Dette er ikke luksushotell, men et koselig lite hotell med akkurat det du behøver for et flott opphold. Velg leilighet med havutsikt da noen få av de laveste leilighetene kan gi litt dårlige solforhold. 3 minutter og gå til et lite senter som rommer noen av de beste resturantene i Puerto Rico. Stor matbutikk like ved i samme senter. Velholdt bassengområde med basseng bar med servering av matretter.

Dato for oppholdet: desember 2016
Takk, Kurt G
Jose Jaurrieta, Director General på Porlamar Apartments - Gran Canaria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. februar 2022

Dear Kurt
thank you to taking the time to give us your feedback. We are pleased that you choose to spend the holliday in our hotel,again as our number one priority is to delight our guests by giving our best service, and we are pleased that you notice that during your stay.

regards,
Porlamar

Anmeldt 2. november 2016

Den verste natta vi har hatt. Fikk rom 111 og der var det 35-40 gr.ikke beboelig i det hele tatt. Ingen vindu ikke kjøling, natta gikk med å stå i dusjen og sitte ute. reiste neste dag.Porlamar kan ikke leie ut sånne rom, de får bare dårlig rykter av det.

Dato for oppholdet: november 2016
Takk, Liv S
Jose Jaurrieta, Director General på Porlamar Apartments - Gran Canaria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. april 2022

Dear Liv, thank you for sharing your comments. We are sorry that your experience was not up to your expectation. We'd love to make things right if you give us another chance.

Anmeldt 4. januar 2012

Styr unna.Ha med innsektmiddel.Elendige senger.Veldig lytt.
Fikk rom helt nede.(Kan være bedre oppover i bygget)

Dato for oppholdet: desember 2011
7  Takk, dagsland

Thank you for sharing your comments.
We are sorry that your experience was not up to your expectations.
We'd love to make things right if you give us another chance.

Anmeldt 12. januar 2011

Min kone og jeg bodde på dette hotelle i en måned vinteren 2010 / 2011. Betjeningen på hotellet var hyggelige og renholderene gjorde etter forhodene en god jobb. Det var mye smådyr både på badet og soverommet, vi måtte bruke insektsmiddel. Kafeverten spilte høy og ensformig musikk og kom stadig med ensformige rop om "vitamina, proteina, Boogi Boggi og Arriba Arriba", dette ble svært slitsomt etter de første to dagene for oss som bodde nær kafeen. Etter nyttårfesten hadde noen spydd fra kafeen og ned på terrassen vår en lite trivelig opplevelse. Det absolutt verste med dette hotellet var at det manglet luftemulighet på soverommet. Jeg har vært 12 ganger i Puerto Rico og aldri før klaget på hotellet der jeg har bodd men i dette tilfellet er mitt råd er finn et annet hotell eller bli hjemme.

Dato for oppholdet: desember 2010
5  Takk, kayzo

Thank you for sharing your comments. We are sorry that your experience was not up to your expectations. We are happy that you liked our personal, as we are here for you.

Do not hesitate to contact Porlamar, no more loud music around here. We'd love to make things right if you give us another chance.