Anmeldt 17. november 2018

Jeg bodde der fra 8.-15.11 i år. Rommene var helt greie. Så ut til å være nymalt med nyere gardiner og dusjforheng. Egen ny varmtvannstank. Det eneste negative er vel at sengetøyet ikke er av nyere dato. Det ligger nært til restauranter og nært til fjellet for folk som liker fjellturer. Det er lite støy og et av de bedre hotellene i "Nydalen" etter mening.

Dato for oppholdet: november 2018
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, KnutB538
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Må si at første inntrykket var bra fin rom me fin utsikt å sol hele dagen Vi bodde på rom 207 hyggelig personale å alt var ok sengene kunne vært bedre men et plus er vann tilførslen den var god og stabil Men alt dette hjelper ikke når ho som svirre rundt å ser ut som ho vasker ikke vet ka ho holder på me Mest skitat hotell vi noen sinne har bod på så aldrig mere Porlamar hotell

Dato for oppholdet: november 2018
1  Takk, U6239SZmichaeln
puntarey, reservas på Porlamar Apartments, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. november 2018

Hello Michael,
we apologize for these words. From the hotel we work to solve any kind of event since our sole goal is that our customers feel at home. It's a shame that you have not commented your problems at the hotel to solve it. Thank you for your comment, this helps us try harder. Greetings Porlamar

Anmeldt 19. september 2018 via mobile enheter

Styr unna denne plassen, sov der kun 1 natt før vi bestilte oss rom på ett annet hotell.
Var små kryp overalt, sengen luktet urin, barnesengen luktet sterkt urin, ufattelig dårlig luftemuligheter.
Ikke vindu på soverommet.

Hadde holdt meg hjemme, hvis dette hadde vært det eneste ledig. En skam at reiseselskaper samarbeider med Porlamar. Hold dere unna!

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, 281evenm
Anmeldt 10. desember 2016

Vi er her for andre gang og er veldig fornøyde. Dette er akkurat slik vi liker det. Et lite og hyggelig hotell som en solrik stor terrasse med sjøutsikt. Dette er ikke luksushotell, men et koselig lite hotell med akkurat det du behøver for et flott opphold. Velg leilighet med havutsikt da noen få av de laveste leilighetene kan gi litt dårlige solforhold. 3 minutter og gå til et lite senter som rommer noen av de beste resturantene i Puerto Rico. Stor matbutikk like ved i samme senter. Velholdt bassengområde med basseng bar med servering av matretter.

Dato for oppholdet: desember 2016
Takk, Kurt G
Anmeldt 2. november 2016

Den verste natta vi har hatt. Fikk rom 111 og der var det 35-40 gr.ikke beboelig i det hele tatt. Ingen vindu ikke kjøling, natta gikk med å stå i dusjen og sitte ute. reiste neste dag.Porlamar kan ikke leie ut sånne rom, de får bare dårlig rykter av det.

Dato for oppholdet: november 2016
Takk, Liv S