“Middelmådig og overpriset ”
Anmeldelse av Caballito de Mar

Caballito de Mar
Vurdert som nr. 69 av 209 Restauranter i Puerto Rico
Kjøkken: Internasjonalt
God for: Familier med barn, Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Lunsj, Frokost, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 1. januar 2019 via mobile enheter

Hadde en 5-retters tapas middag alá carte her.
Dvs vi trodde vi bestilte 5, med en endring forslått av servitør - men vi fikk 6.
Javel.
Om det er gode greier, så greit nok.
Det var det ikke.
De varme rettene var ikke akkurat brennhete og felles for alle var at de var ganske så underveldende.
Kaninen var også tørr og både reker og blåskjell gjør jeg bedre selv.
Eneste lyspunktet var geitost posene med blåbær.

Men generelt er € 92 for 6 tapas retter, 2 øl og en sider milevis utenfor det som ble levert.
Styr unna og velg heller de to på hjørnene av denne; Fran's og Taberna "noe".
Hadde prisene stått i stil med det som var levert, så hadde de kanskje fått 3 stjerner av meg.

Dette er en turistfelle i gourmet klær.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, jhberges

Anmeldt 23. desember 2018 via mobile enheter

Spurte om fisch og chipsen var fersk... noe de lovte og sa ja til. Men fikk noe som var fra fryseboksen. Ikke laget på stedet med dagens fisk. Men ble anbefalt en rose vin som var veldig god. Derfor ble det 2 istedenfor 1. Men satt og koste oss i sola...

Takk, Linda S
Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

En noe blandet følelse etter å ha besøkt denne restauranten. Ligger tett mot gaten i en rekke av flere. Inngangen gjør at en må passere nesten gjennom flere på tur til sin restaurant. Hyggelig betjening og fin meny. Vi var tre personer som bestilte. To fikk maten ganske raskt. Så begynte "moroa". De kom i tur og orden til nr.3 med hver sin versjon om hva som hadde skjedd med hans bestilling. Data trøbbel var en og at en unge hadde sluppet maten i golvet var en annen. Det tok uansett unormalt lang tid før maten kom på bordet. Sånn i helhet var maten grei,men ikke mer enn det. Ka likevel anbefales!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, WKar2
Anmeldt 4. juli 2018 via mobile enheter

Kom hit for å spise dessert, fikk en stor porsjon med flambert banan. Porsjonen var vel ment for to, som det ikke sto noen ting om i menyen. Pris var heller ikke oppgitt. God atmosfære og service.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, fredriks577
Anmeldt 14. juni 2018 via mobile enheter

Spiste sammen med mine foreldre på dette stedet. Bestilte entrecote som var noe av det tørreste jeg noensinne har spist. Smakløse opptinte fryste grønnsaker. Men:

Ble matforgiftet her. Fikk både e coli og giardia. Hold dere langt unna. Er nå sykemeldt pga smittefare og vært syk i snart to uker.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, PetterL11

Reisende som så på Caballito de Mar, så også på

Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i Caballito de Mar? Del dine erfaringer!