“Skandale av en restaurant”

El Pescador 11 Restaurant
Vurdert som nr. 109 av 209 Restauranter i Puerto Rico
Anmeldt 21. november 2018

Vi bestilte fisk og de kom med kylling!!! Skyldte på at kokken var stresset!!!! Fikk byttet til den retten vi bestilte og siden så vi ikke noe til kelnerne. De ignorerte oss fullstendig. I og med at vi satt og så på landskampen mellom Kypros og Norge ble vi sittende. Dert gikk en hel time uten noen så etter oss. Ba om regningen og det gikk vel en liten halvtime uten at den kom. Da reiste jeg meg og gikk rett bort til en kelner og da kom regningen raskt. Ga beskjed om at de ignorerte oss fullstendig. Han svarte at han hadde gått rundt i lokalet bak ryggene våre. Svaret han fikk var at vi hadde ikke øyner i nakken. Vi betalte og ga grei beskjed om at her kom vi aldri igjen. I tillegg fikk jeg så lite mat at jeg måte kjøpe en enkel rett på et annet sted rett etterpå. Denne restauranten var noe av det verste vi noen gang har vært på!!!!

Takk, Bjørnar E

Anmeldt 28. oktober 2018

Jeg og en til delte en type meksikansk "kebab"/burrito og en chili con carne tallerken. Det smakte rett og slett ingenting. Så kjedelig at vi ikke gadd å spise opp en gang. Siste gang jeg kommer hit. Dårlig matopplevelse. Gå et annet sted.

2  Takk, Norwayma
Anmeldt 5. juli 2018 via mobile enheter

Dyrere enn mye annet i området og som forventet av et slikt sted var maten godt inder middels. Hyggelig innkaster som sørge for å plassere deg inn i restauranten men derfra går det bar en vei - nedover. Vårt følge spiste ikke opp maten så vi forlot stedet sultne.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Aslevatn
Anmeldt 23. mai 2018 via mobile enheter

Anbefales. Hyggelig betjening, ikke noe mas bare god service.
Nydelig mat.
Vært her et par ganger, blant de bedre stedene her i Puerto Rico

Dato for besøk: mai 2018
1  Takk, JensNN
Anmeldt 15. april 2018 via mobile enheter

Vi ble med noen venner som hadde spist her mange ganger og som var veldig fornøyd med restauranten.
Vi ble heller ikke skuffet over maten, selv om det er litt masete her, så vil vi nok innom her ved en senere anledning .

Dato for besøk: april 2018
Takk, bard_stensas

Reisende som så på El Pescador 11 Restaurant, så også på

Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i El Pescador 11 Restaurant? Del dine erfaringer!