“Verdt flere besøk”

Restaurante El Cenador Grill
Vurdert som nr. 37 av 209 Restauranter i Puerto Rico
Kjøkken: Spansk
God for: Romantisk, Spesielle anledninger, Lokalt kjøkken, Familier med barn, Vakker utsikt
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Lunsj, Middag, Privat middag, Reservasjoner
Anmeldt 29. august 2021 via mobile enheter

Her har vi vært flere ganger de siste 10 årene. Denne ferien var vi her 2 ganger. Vi spiste flere tapas tapasretter begge gangene samt filet mignon, himmelsk. Proffe servitører som ikke tuller med gjestene slik flere restauranter i området gjør.

Takk, Mariusler

Anmeldt 2. februar 2020 via mobile enheter

Flott service, fantastisk både mat og dessert. Anbefales på det varmeste.
Biffen var perfekt, her blir man ikke skuffet.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, Lisunn
Anmeldt 27. desember 2019 via mobile enheter

Fantastisk god mat, kjempe service. Er man glad i kjøtt, så er dette virkelig å anbefale.. Rent og pent..

Takk, 828_yvindh
FerGonzalezG, Gerente på Restaurante El Cenador Grill, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. desember 2019

1000 Thank you!

Anmeldt 24. desember 2019 via mobile enheter

Fantastisk service. Innholdsrik meny. Veldig store porsjoner. Velsmakende og flott anrettet. Anbefales

Takk, alfr0gers

Thank you!

Anmeldt 12. desember 2019 via mobile enheter

En helaften her med full pakke. Svarte til forventningene og vel så det. Vi var uheldig og sølte ut en irish coffey. Vi fikk ny på huset. Denne restauranten anbefales på det sterkeste

Takk, Kromsdal
FerGonzalezG, Gerente på Restaurante El Cenador Grill, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. desember 2019

Thank you!

Reisende som så på Restaurante El Cenador Grill, så også på

Puerto Rico, Gran Canaria

Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i Restaurante El Cenador Grill? Del dine erfaringer!