Destinia.com
ZenHotels.com
Anmeldt 12. desember 2018

Rolig og barnevennlig sted midt mellom bystranda og Amadore beach...
Hyggelige folk i alle ledd, liten restaurant med god mat og varierte tilbud på dag og kveldstid.
Alle leiligheter med romslig terrasse og de fleste med havutsikt. Sol fra morgen til kveld!

Romtips: tilgjengelighet uten kabelbane , men trapp,- evt. høyere opp, bedre utsikt , kabelbane
Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, fruentimmer
Anmeldt 17. august 2018

Da vi ankom fikk vi tilvist en leilighet nedenfor bassenget. Dette var egentlig min egen skyld,ettersom jeg hadde bedt om å få en leilighet nær bassenget så det ikke vart så mange trapper å gå for mitt vonde kne. Leiligheten føltes litt innestengt og uten utsikt,og plenen utenfor var halvert med ett gjerde litt innfor kanten. Muligens fordi ytterkanten var utrygg. Henvendte meg i resepsjonen der jeg vart møtt av ei hyggelig svensk jente. Det var ingen problem å få bytte,og vi fikk naboleiligheten til dei vi reiste sammen med . Var bare å pakke ned å flytte. Vart tilogmed tilbudt hjelp med å bære bagasjen opp. Vi fikk leilighet Nr. 306, med super utsikt. Rent og pent. Bytte av handuker hver dag ,bortsett fra på søndag. Rengjøring likeså. Trappene var ikke noe problem,for der var en form for heis .....som Fløybanen i Bergen Alt i alt så var vi veldig fornøyde med oppholdet. Bortsett fra at der aldri var plass på solsengen ved bassenget. Stort oppslag om at det ikke var lov å legge ut handuker uten å bruke sengene,men dette vart ikke respektert. Dette burde ledelsen ta tak i. Er egentlig ikke så glad i å ligge ved bassenget,så vi tok turen til Amadorestranda hver dag. Det var bare ned bakken fra hotellet ,og så 553m. langs strandpromenaden.Fin liten tur.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, hildegunng2018
Anmeldt 13. juli 2018

Leilighetene var pene og moderne med alt av utstyr vi trengte; vaskemaskin, oppvaskmaskin, koketopp med fire plater, komfyr og micro. Stort sett rent, kan pirke litt på støvtørking på enkelte plasser. Store balkonger med solsenger og bord/ sitteplasser.. Personalet var hyggelige, spesielt rengjøringspersonalet. Minus for heisen som av og til ikke virket, spesielt med våre 211 trinn. Wifi på rommet kunne vært bedre, det var ustabilt. At personer som jobber på hotellet parkerer gjester inne på dagtid er irriterende. Vi kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, LivElinEide
Anmeldt 19. juni 2018 via mobile enheter

Artig konstruert leilighetshotell med brukbart basseng og bra standard. Leiligheten er godt utstyrt.

Det er én skråheis som stopper rett som det er - alternativt er man henvist til ganske mange trapper. Er du avhengig av barnevogn eller rullestol? Velg noe annet...

Liten, overpriset butikk ved resepsjonen, nøktern service og relativt små leiligheter (~ 32 m2) som egentlig passer til to, ikke fire. Sovesofaen i stuen er... ...relativt hard.

Forbud mot reservering av solsenger håndheves ikke, og sammenstilt med dårlig kapasitet blir det litt kniving om plassen ved bassenget.

Gangavstand til Amadores (strålende strand med bra restauranter) og Puerto Rico (kanskje litt mer harry) og et relativt kjipt «kjøpesenter» opp bakkene som gjerne kan unngås.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, RuneSkj
Anmeldt 7. mai 2018 via mobile enheter

Et meget bra lelighetshotell. Ikke topp score da hotellet er under oppussing og bærer preg av det..Fantastisk utsikt fra leligheten.Godt utstyrt lelighet med alt man trenger, både oppvaskmaskin og vaskemaskin.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, frodek208