“Dansk dynamitt”
Anmeldelse av The House Fusion - STENGT

The House Fusion
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Ute på en lang spasertur kom vi til en rolig restaurant ved det store kjøpesenteret lenger opp i dalen. Vi ble møtt av en hyggelig dansk mann og ut av menyen valgte vi sild som er noe de kan. Silderettene er nydelige og anbefales på det sterkeste. Fin og ren plass.

Takk, 798oleo

Anmeldt 4. desember 2018 via mobile enheter

Vi drar alltid innom her. Thai på sitt beste. Og ikke minst glutenfritt. Biff i rød curry og kokosmelk, kylling og grønnssker og kylling med nudler. Nydelig smak, men ikke sterkt. Hvis man liker sterkt så bestill 3, jeg bestilte 2 og det var helt normalt. Hyggelig miljø og priser

Takk, heidichristine0
Anmeldt 9. august 2018 via mobile enheter

Thai mat på sitt beste:-) En superkoselig plass vi fikk tips om av noen lokale, tipset kom fra en dansk frisør i Arquineguin ,og det er vi glade for. For her får vi nydelig mat , og helt passende vin til maten , noe helt utenom det vanlige, fint lokale , personalet gjør det ytterste for man skal trives. Perfekt for de som liker litt sterk mat , her får man den styrken man vil på maten. Å servitøren som vi har møtt er service innstilt til det ytterste , også når det gjelder barn , her trives vi iallefall og her kommer vi på besøk flere ganger.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 313gretes
Anmeldt 6. august 2018

Ble tatt vel i mot og vist til bordet. Nydelig innredning og menyen var orientalsk preget. Vinen vi ble anbefalt passet perfekt til nydelig mat

Dato for besøk: januar 2018
Takk, Britt S
Anmeldt 14. februar 2018 via mobile enheter

Vi var 7 stykker som besøkte restauranten og ble godt mottatt av to meget hyggelige dansker. Vi bestilte en 5 retters meny og maten var av ypperste kvalitet med fortreffelige smaker. Jeg vil spesielt nevne vårrullene og Tom Yam Koong suppen. Spør gjerne om vinanbefaling, det kan de. Vi besøkte stedet på nytt etter et par dager og også dette besøket svarte til forventningene, liker du Thaimat er dette stedet for deg.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, MaritB817