“Familiedrevet restaurant”
Anmeldelse av Minanas - STENGT

Minanas
God for: Familier med barn, Forretningsmøter, Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger, Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 18. november 2018

For en overraskelse. Denne familien vet å sette pris på sine gjester. Glutenfri alternativ var ingen problem.
Ta en tur innom å la deg overraske med gourmetmat og hyggelig betjening

Takk, Steinar-kr

1923 av 1 026 anmeldelser

Anmeldt 5. september 2018 via mobile enheter

Hadde akkurat kommet fra Norge og ville bare ha en matbit i nærheten. Kom over denne restauranten ved en tilfeldighet og takk og pris for det.
Vi hadde et fantastisk måltid bestående av forrett og hovedrett, noe som resulterte i lite plass til dessert. Utsøkt mat, flott service i et lite, intimt lokale. Kan anbefales, vi kommer igjen når vi er på disse kanter.

Takk, TomT594
Anmeldt 17. august 2018 via mobile enheter

Mørt og perfekt medium stekt filet minong m/hærlig tilbehør. Minanas cava anbefales! Å ikke glem å prøv Minanas kake og sorbet isen, uforglemmelig smak. Rolig og fin restaurant! Synd vi dro på siste kvelden, hadde vi vært klar over hvor fin familiedrift dette var hadde vi dratt ofte!

Dato for besøk: august 2018
Takk, eileen r
Anmeldt 24. april 2018

Har man vært noen ganger i Puerto Rico blir man fort lei av maten. Stort sett serveres det samme alle steder.
Minanas er klart et alternativ, og ligger nok noen stjerner over resten.
Du blir tatt godt imot, og hele tiden følger kelneren deg; uten å virke påtrengende. Maten vi fikk servert var utsøkt smaksmessig. Et syn både for gane og øyne.
Lokalet er lite, men interiøret er ulikt alle andre restauranter i Puerto Rico.
Prisen er noe høyere enn andre steder, og du kan være nødt til å bestille bord noen dager i forveien.

Dato for besøk: april 2018
Takk, Leiv223
Anmeldt 1. april 2018

Dette er fovorittrestauranten vår i Puerto Rico, Skuffelsen ble desto større da vi denne gangen fikk en nedtur. Fruens lammekotteletter var slik de skulle være, men anda var en skuffelse. Mye mindre lår en "normalt"- lite saus - og anda hadde en saltsmak som ikke har vært der før. Potetstrimlene - som vanligvis er luftige og sprøe - var seige, og hang sammen som ei kake. IKKE BRA ! Var det oppvarmede rester fra dagen før? Vi skal gi dere en sjangse til - hvis ikke er det forvell!

Dato for besøk: mars 2018
Takk, vsvidar

Reisende som så på Minanas, så også på

Puerto Rico, Gran Canaria

Puerto Rico, Gran Canaria