“God mat”
Anmeldelse av Minanas - STENGT

Minanas
God for: Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger, Romantisk, Forretningsmøter, Familier med barn
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 22. november 2018 via mobile enheter

Vi fikk anbefalt restauranten av bekjente. Bestilte hovedretter med rabbit og lammekjøtt. Godt og "kunstnerisk" tilberedt og veldig god saus, men som ofte er tilfelle, lite grønnsaker. En sur mannlig kelner ødela litt av stemningen, noe som gjorde at det ikke ble dessert der. Hyggelig og spesiell atmosfære. Populær resturant, så det er lurt å bestille bord.

Takk, mortenm489

Anmeldt 18. november 2018

For en overraskelse. Denne familien vet å sette pris på sine gjester. Glutenfri alternativ var ingen problem.
Ta en tur innom å la deg overraske med gourmetmat og hyggelig betjening

Takk, Steinar-kr
Anmeldt 5. september 2018 via mobile enheter

Hadde akkurat kommet fra Norge og ville bare ha en matbit i nærheten. Kom over denne restauranten ved en tilfeldighet og takk og pris for det.
Vi hadde et fantastisk måltid bestående av forrett og hovedrett, noe som resulterte i lite plass til dessert. Utsøkt mat, flott service i et lite, intimt lokale. Kan anbefales, vi kommer igjen når vi er på disse kanter.

Takk, TomT594
Anmeldt 17. august 2018 via mobile enheter

Mørt og perfekt medium stekt filet minong m/hærlig tilbehør. Minanas cava anbefales! Å ikke glem å prøv Minanas kake og sorbet isen, uforglemmelig smak. Rolig og fin restaurant! Synd vi dro på siste kvelden, hadde vi vært klar over hvor fin familiedrift dette var hadde vi dratt ofte!

Dato for besøk: august 2018
Takk, eileen r
Anmeldt 24. april 2018

Har man vært noen ganger i Puerto Rico blir man fort lei av maten. Stort sett serveres det samme alle steder.
Minanas er klart et alternativ, og ligger nok noen stjerner over resten.
Du blir tatt godt imot, og hele tiden følger kelneren deg; uten å virke påtrengende. Maten vi fikk servert var utsøkt smaksmessig. Et syn både for gane og øyne.
Lokalet er lite, men interiøret er ulikt alle andre restauranter i Puerto Rico.
Prisen er noe høyere enn andre steder, og du kan være nødt til å bestille bord noen dager i forveien.

Dato for besøk: april 2018
Takk, Leiv223

Reisende som så på Minanas, så også på