“Svinekjake”
Anmeldelse av Minanas - STENGT

Minanas
God for: Romantisk, Spesielle anledninger, Lokalt kjøkken, Familier med barn, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Har bestilt svinekjake med potetmos hver gang jeg spiser her, og ble ikke skuffet denne gangen heller. Mye smak, og så mørt kjøtt at det nesten kan spises med sugerør. Anbefales! Hyggelig betjening, og rolig atmosfære.

Takk, b_rrew2018

Anmeldt 22. november 2018 via mobile enheter

Vi fikk anbefalt restauranten av bekjente. Bestilte hovedretter med rabbit og lammekjøtt. Godt og "kunstnerisk" tilberedt og veldig god saus, men som ofte er tilfelle, lite grønnsaker. En sur mannlig kelner ødela litt av stemningen, noe som gjorde at det ikke ble dessert der. Hyggelig og spesiell atmosfære. Populær resturant, så det er lurt å bestille bord.

Takk, mortenm489
Anmeldt 18. november 2018

For en overraskelse. Denne familien vet å sette pris på sine gjester. Glutenfri alternativ var ingen problem.
Ta en tur innom å la deg overraske med gourmetmat og hyggelig betjening

Takk, Steinar-kr
Anmeldt 5. september 2018 via mobile enheter

Hadde akkurat kommet fra Norge og ville bare ha en matbit i nærheten. Kom over denne restauranten ved en tilfeldighet og takk og pris for det.
Vi hadde et fantastisk måltid bestående av forrett og hovedrett, noe som resulterte i lite plass til dessert. Utsøkt mat, flott service i et lite, intimt lokale. Kan anbefales, vi kommer igjen når vi er på disse kanter.

Takk, TomT594
Anmeldt 17. august 2018 via mobile enheter

Mørt og perfekt medium stekt filet minong m/hærlig tilbehør. Minanas cava anbefales! Å ikke glem å prøv Minanas kake og sorbet isen, uforglemmelig smak. Rolig og fin restaurant! Synd vi dro på siste kvelden, hadde vi vært klar over hvor fin familiedrift dette var hadde vi dratt ofte!

Dato for besøk: august 2018
Takk, eileen r

Reisende som så på Minanas, så også på