“Romantisk måltid”
Anmeldelse av Minanas - STENGT

Minanas
God for: Romantisk, Spesielle anledninger, Familier med barn, Lokalt kjøkken, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 19. desember 2018 via mobile enheter

En bortgjemt perle utenom kjøpesenteret. Rolig og avslappende atmosfære.Et fantastisk måltid med veldig god service og mat. God vin til maten fikk vi også. Anbefales!!

2  Takk, kareidarb

Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Bortgjemt perle. Topp mat i forhold til vanlige restauranter på kjøpesenteret. Spennende meny, god service. Intimt lokale.

1  Takk, dagreime
Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Har bestilt svinekjake med potetmos hver gang jeg spiser her, og ble ikke skuffet denne gangen heller. Mye smak, og så mørt kjøtt at det nesten kan spises med sugerør. Anbefales! Hyggelig betjening, og rolig atmosfære.

Takk, b_rrew2018
Anmeldt 22. november 2018 via mobile enheter

Vi fikk anbefalt restauranten av bekjente. Bestilte hovedretter med rabbit og lammekjøtt. Godt og "kunstnerisk" tilberedt og veldig god saus, men som ofte er tilfelle, lite grønnsaker. En sur mannlig kelner ødela litt av stemningen, noe som gjorde at det ikke ble dessert der. Hyggelig og spesiell atmosfære. Populær resturant, så det er lurt å bestille bord.

Takk, mortenm489
Anmeldt 18. november 2018

For en overraskelse. Denne familien vet å sette pris på sine gjester. Glutenfri alternativ var ingen problem.
Ta en tur innom å la deg overraske med gourmetmat og hyggelig betjening

Takk, Steinar-kr

Reisende som så på Minanas, så også på