“Fabelaktig mat”
Anmeldelse av Taj Palace III

Taj Palace III
Vurdert som nr. 20 av 209 Restauranter i Puerto Rico
Anmeldt 18. desember 2018 via mobile enheter

Denne plassen vraket alt som blir sagt om maten i porto traktene dette var kvalitet framfor kvantitet. Anbefales på det høyeste. God betjening, rent og velordnet kjøkken (innsyn fra utsiden) og en smak av India dem kan være stolt over. Takk for maten Taj Palace lll

1  Takk, Svidar1980
489johnnyr, Owner på Taj Palace III, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. desember 2018

thanks for choosing taj palce 3,and giving us a excellent review.
it really means a lot to us our customer satisfaction.
hope to see you soon again,
regards,
johnny and taj palace 3 team..

Anmeldt 17. desember 2018

Liker godt å spise Indisk mat, og valget falt på denne restauranten. Og jeg ble ikke skuffet! Veldig hyggelig personale som ga utmerket service. Maten var slik Indisk mat skal være med mørt og velsmakende kjøtt som var passe sterkt krydret. Her må jeg si at det er en av de beste Indiske restaurantene jeg har vært på. Kan anbefales for de som er glad i Indisk mat. Veldig bra!

Takk, osmasen
489johnnyr, Owner på Taj Palace III, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. desember 2018

taj palace 3 team,thanks you a lot for coming and enjoying a dinner at our restaurant,
we also thank you for your sincere review on this page for us,
hope to serve you soon again.
regards,
team taj palace 3.

Anmeldt 14. desember 2018 via mobile enheter

Litt vanskelig å finne riktig da det er fler restauranter med samme navn, men denne er Taj Palace III, NB tlf; 602490864. Vi ringte feil da det på nettet var feil. Stedet er enkelt som fler skriver, men maten fantastisk. Prøv Chicken Masala butter, en selvskreven vinner og veldig gode Nan brød. Gled dere.

Takk, Theodor73
489johnnyr, Owner på Taj Palace III, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. desember 2018

thanks for enjoying your dinner at our restaurant and giving us a 5 star review,,i have logged in trip advisor management now and our phone number will be changed as soon as possible..regards from taj palace 3 team.

Anmeldt 6. desember 2018 via mobile enheter

Dersom du ønsker en god matopplevelse og service velger du Taj Palace III . Nydelig mat og hyggelig personale.

Takk, solveig_400

thanks for choosing taj palace 3 for your dinner experience,
always welcome,
team taj palace 3

Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Så at dette stedet hadde fått meget gode omtaler, så vi ville prøve det.
Lokale var veldig sterilt og lite koselig.
Kaldt og trekkfult den dagen vi var der.
Tok litt tid før vi fikk bestilt, og det var flere retter som de ikke kunne servere.
Men maten vi fikk var god med store porsjoner.
Servicen var også bra.
Men dette er et sted som en ikke sitter så lenge etter en har spist.

1  Takk, 322arildg

Reisende som så på Taj Palace III, så også på

Gran Canaria, Kanariøyene

Har du vært i Taj Palace III? Del dine erfaringer!