“Bra mat.”
Anmeldelse av Taj Palace III

Taj Palace III
Vurdert som nr. 20 av 209 Restauranter i Puerto Rico
Anmeldt 1. januar 2019

Maten var god og det var rask servering.
Vi bestilte bord på forhånd og fikk da sitte ved vinduet.
Bestilte en ris rett med scampi og lam. Typisk indisk og god smak.

Takk, 640675ingerlise
489johnnyr, Owner på Taj Palace III, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. januar 2019

thanks for coming to taj palace 3.
regards,
johnny

Anmeldt 29. desember 2018 via mobile enheter

Ekte indisk. Resten er bare dårlige etterligninger. Medium holdt for for meg. Hyggelig betjening. Gir god informasjon og sjefen kom ut for å slå av en prat etterpå.

Takk, egilmichaelh
489johnnyr, Owner på Taj Palace III, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. desember 2018

thanks for choosing our restaurant and leaving us by your 5star opinion for us,
we hope to see you again soon and try to give you same satisfaction.
regards,
johnny and team taj palace 3

Anmeldt 28. desember 2018 via mobile enheter

Hadde store forventninger til vårt besøk. Vi ble godt tatt i mot. Vår første kelner hjalp oss litt med valg av mat. Vina klarte vi selv. Maten var god, men ikke noe mer enn det. Det var som vi var glemt så vi fikk ikke kaffe el dessert. Kelnerne så oss ikke. Det var dårlig service rett og slett.
En god kelner kan gjøre at mat og service blir bra, men ikke denne gang.
Kari Hansen
Norge

Takk, karih825

Hello mrs.kari hensen.
First of all thanks for choosing taj palace 3 and enjoying your food here..
I don’t know what expectations with people visit our restaurant but I want to make it clear that we are not a fine dining expensive restaurants where a couple can spend 200€ with wine and desserts and 5 course meal..
We are a casual and good quality indian food restaurant where we attend more than 70 to 80 customers per night and mostly busy.
We try our best to give great quality food and fast service at a very reasonable prices..
And if you like to have coffe or ice cream after dinner you can always ask waiters(we are 4 person to serve every evening)and we will happily serve you..
Thanks once again for visiting us.
Regards
Team taj palace 3..

Anmeldt 23. desember 2018 via mobile enheter

Bra frokost her selv om dette ikke er en utpreget frokost restaurant. Men Dei opererer med tre priser skilt ved inngangen viser en pris, spansk meny litt mer og engelsk meny ca en euro mer en skiltet ved inngangen , kom med masse svada da jeg arestert dem for dette. Ser praksisen er den samme etter 4 dager. Middagen på kveld var god. Gambas tandoori med ris , litt lite smak og alt for mye løk. Men prisen på 50 euro for to inkludert drikke er til og leve med . Service vennlig betjening på kvelden. Alt i alt ok men ikke mer.....

Takk, geirj0nnys
489johnnyr, Owner på Taj Palace III, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. desember 2018

Hello sir,I believe this review is not for our restaurant but some other restaurant..
We are taj palace 3
Open from 15:00 till 23:00 and only authentic indian food.we don’t open in morning or serve breakfast or have any signs.

Anmeldt 22. desember 2018 via mobile enheter

Hadde store forventninger til denne restauranten. Men ble særdeles skuffet. Bestilte en forett lam tandori og en med reker på indisk fritert brød. Tandori kom på en alt for varm plate og grønnsakene ble brent. Den m reker var ok. Men lite smak. Ble anbefalt hovedrett m lam. Desverre smakløs og tam. Bestilte medium men den var rett og slett kjedelig. Gjennomsnittlig indisk. Det luktet brent hver gang de kom ut med mat og masse røyk. Alt for varme plater. Men nan brødet med hvitløk var kjempegodt og hyggelig betjening som pluss. Men kommer ikke tilbake. Rene toaletter.

Takk, Linda S
489johnnyr, Owner på Taj Palace III, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. desember 2018

We respect your opinion and review of 2 stars for our food but we don’t agree with it..
All tandoori food(made in indian owen) is supposed to be served in sizzling hot plates with lot of smoke.
And for the main course the most easiest thing for us too add chilly in food,make it hot and serve it,but our chef doesn’t do it.
Indian food doesn’t mean spicy food.
An authentic indian curry has more than 13 to 14 different species and our experienced chefs uses all of them in its correct medium.
The result of which is the day you had dinner in our restaurant,
We served over 20 more tables from which 3 gave 5 stars in trip advisor and 2 guest rated us in google page..
Anyways as I said we respect your opinion but don’t agree with it and other customers who read reviews should know about it.
Thanks
Regards
Johnny

Reisende som så på Taj Palace III, så også på

Gran Canaria, Kanariøyene

Har du vært i Taj Palace III? Del dine erfaringer!