“Hothothot og supergodt!!”
Anmeldelse av Taj Palace III

Taj Palace III
Vurdert som nr. 4 av 208 Restauranter i Puerto Rico
Anmeldt 3. januar 2019 via mobile enheter

Her spiste vi to ganger og er storfornøyd med maten og servicen! Anbefaler ikke å bestille sterk, vi svettet en god del første gang; MEN maten er så god at det var verdt det!
Anbefaler resturanten å skifte lokale, siden det var dårlig plassert og atmosfæren var ikke så koselig. Ellers anbefaler vi alle som liker krydret mat om å gå hit!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 930iselinp
489johnnyr, Owner på Taj Palace III, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. januar 2019

Thanks for enjoying your meal at taj palace restaurant and for coming twice.always happy to welcome you.
Regards.
Johnny.

Anmeldt 2. januar 2019 via mobile enheter

Vi spiser ofte Indisk og dette var godt, kona hadde kylling og den var ganske tørr, men smakene var gode. Skikkelig gode nanbrød.
Hyggelige priser og hyggelig betjening gjør stedet verdt å besøke.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, Seigmannsimen
Anmeldt 1. januar 2019

Maten var god og det var rask servering.
Vi bestilte bord på forhånd og fikk da sitte ved vinduet.
Bestilte en ris rett med scampi og lam. Typisk indisk og god smak.

Takk, 640675ingerlise
489johnnyr, Owner på Taj Palace III, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. januar 2019

thanks for coming to taj palace 3.
regards,
johnny

Anmeldt 29. desember 2018 via mobile enheter

Ekte indisk. Resten er bare dårlige etterligninger. Medium holdt for for meg. Hyggelig betjening. Gir god informasjon og sjefen kom ut for å slå av en prat etterpå.

Takk, egilmichaelh
489johnnyr, Owner på Taj Palace III, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. desember 2018

thanks for choosing our restaurant and leaving us by your 5star opinion for us,
we hope to see you again soon and try to give you same satisfaction.
regards,
johnny and team taj palace 3

Anmeldt 28. desember 2018 via mobile enheter

Hadde store forventninger til vårt besøk. Vi ble godt tatt i mot. Vår første kelner hjalp oss litt med valg av mat. Vina klarte vi selv. Maten var god, men ikke noe mer enn det. Det var som vi var glemt så vi fikk ikke kaffe el dessert. Kelnerne så oss ikke. Det var dårlig service rett og slett.
En god kelner kan gjøre at mat og service blir bra, men ikke denne gang.
Kari Hansen
Norge

Takk, karih825

Hello mrs.kari hensen.
First of all thanks for choosing taj palace 3 and enjoying your food here..
I don’t know what expectations with people visit our restaurant but I want to make it clear that we are not a fine dining expensive restaurants where a couple can spend 200€ with wine and desserts and 5 course meal..
We are a casual and good quality indian food restaurant where we attend more than 70 to 80 customers per night and mostly busy.
We try our best to give great quality food and fast service at a very reasonable prices..
And if you like to have coffe or ice cream after dinner you can always ask waiters(we are 4 person to serve every evening)and we will happily serve you..
Thanks once again for visiting us.
Regards
Team taj palace 3..

Reisende som så på Taj Palace III, så også på

Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i Taj Palace III? Del dine erfaringer!