“God mat”
Anmeldelse av Taj Palace III

Taj Palace III
Vurdert som nr. 4 av 208 Restauranter i Puerto Rico
Anmeldt 17. januar 2019 via mobile enheter

Har vært her to ganger ila ferien. Ikke de mest tiltalende lokalene, men du verden så god mat. Hjelpsomme og hyggelige kelnere. Medium styrke passer godt til norske ganer. Hyggelige priser. Anbefales

1  Takk, 62ingunnh
489johnnyr, Owner på Taj Palace III, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. januar 2019

thanks for choosing taj palace 3
johnny

2024 av 360 anmeldelser

Anmeldt 3. januar 2019 via mobile enheter

Her spiste vi to ganger og er storfornøyd med maten og servicen! Anbefaler ikke å bestille sterk, vi svettet en god del første gang; MEN maten er så god at det var verdt det!
Anbefaler resturanten å skifte lokale, siden det var dårlig plassert og atmosfæren var ikke så koselig. Ellers anbefaler vi alle som liker krydret mat om å gå hit!

Takk, 930iselinp
489johnnyr, Owner på Taj Palace III, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. januar 2019

Thanks for enjoying your meal at taj palace restaurant and for coming twice.always happy to welcome you.
Regards.
Johnny.

Anmeldt 2. januar 2019 via mobile enheter

Vi spiser ofte Indisk og dette var godt, kona hadde kylling og den var ganske tørr, men smakene var gode. Skikkelig gode nanbrød.
Hyggelige priser og hyggelig betjening gjør stedet verdt å besøke.

1  Takk, Seigmannsimen
Anmeldt 1. januar 2019

Maten var god og det var rask servering.
Vi bestilte bord på forhånd og fikk da sitte ved vinduet.
Bestilte en ris rett med scampi og lam. Typisk indisk og god smak.

Takk, 640675ingerlise
489johnnyr, Owner på Taj Palace III, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. januar 2019

thanks for coming to taj palace 3.
johnny

Anmeldt 29. desember 2018 via mobile enheter

Ekte indisk. Resten er bare dårlige etterligninger. Medium holdt for for meg. Hyggelig betjening. Gir god informasjon og sjefen kom ut for å slå av en prat etterpå.

Takk, egilmichaelh
489johnnyr, Owner på Taj Palace III, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. desember 2018

thanks for choosing our restaurant and leaving us by your 5star opinion for us,
we hope to see you again soon and try to give you same satisfaction.
johnny and team taj palace 3

Reisende som så på Taj Palace III, så også på

Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i Taj Palace III? Del dine erfaringer!