“Helt grei Indisk restaurant i Puerto Rico.”
Anmeldelse av Taj Palace III

Taj Palace III
Vurdert som nr. 4 av 208 Restauranter i Puerto Rico
Anmeldt 18. januar 2019 via mobile enheter

Vi hadde lest gode anmeldelser her og valgte derfor å teste ut.

Vi ble møtt av hyggelig perosnale, men lite gjester denne kvelden virket det som.

Maten hadde god smak men ingen særpreg som utmerket den. Helt ordinær indisk smak.

God service og oppfølging. Fine porsjoner og bra utvalg.

1  Takk, DrH172
489johnnyr, Owner på Taj Palace III, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. januar 2019

thank u for choosing taj palace 3,

1923 av 360 anmeldelser

Anmeldt 17. januar 2019 via mobile enheter

Har vært her to ganger ila ferien. Ikke de mest tiltalende lokalene, men du verden så god mat. Hjelpsomme og hyggelige kelnere. Medium styrke passer godt til norske ganer. Hyggelige priser. Anbefales

1  Takk, 62ingunnh

thanks for choosing taj palace 3

Anmeldt 3. januar 2019 via mobile enheter

Her spiste vi to ganger og er storfornøyd med maten og servicen! Anbefaler ikke å bestille sterk, vi svettet en god del første gang; MEN maten er så god at det var verdt det!
Anbefaler resturanten å skifte lokale, siden det var dårlig plassert og atmosfæren var ikke så koselig. Ellers anbefaler vi alle som liker krydret mat om å gå hit!

Takk, 930iselinp
489johnnyr, Owner på Taj Palace III, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. januar 2019

Thanks for enjoying your meal at taj palace restaurant and for coming twice.always happy to welcome you.
Regards.
Johnny.

Anmeldt 2. januar 2019 via mobile enheter

Vi spiser ofte Indisk og dette var godt, kona hadde kylling og den var ganske tørr, men smakene var gode. Skikkelig gode nanbrød.
Hyggelige priser og hyggelig betjening gjør stedet verdt å besøke.

1  Takk, Seigmannsimen
Anmeldt 1. januar 2019

Maten var god og det var rask servering.
Vi bestilte bord på forhånd og fikk da sitte ved vinduet.
Bestilte en ris rett med scampi og lam. Typisk indisk og god smak.

Takk, 640675ingerlise
489johnnyr, Owner på Taj Palace III, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. januar 2019

thanks for coming to taj palace 3.

Reisende som så på Taj Palace III, så også på

Puerto Rico, Gran Canaria
Gran Canaria, Kanariøyene

Har du vært i Taj Palace III? Del dine erfaringer!