“God mat dårlig service”
Anmeldelse av Taj Palace III

Taj Palace III
Vurdert som nr. 20 av 209 Restauranter i Puerto Rico
Anmeldt 20. januar 2019 via mobile enheter

Maten smakte fortreffelig. Men for kelnerne var vi usynlig så snart matbestillingen var gjordt. Fikk ikke spørsmål om mer å drikke. Kelneren kunne hvist ikke smile. Måtte hente kelneren for å få bedt om mer drikke.

1  Takk, Beathe E

Anmeldt 18. januar 2019 via mobile enheter

Vi hadde lest gode anmeldelser her og valgte derfor å teste ut.

Vi ble møtt av hyggelig perosnale, men lite gjester denne kvelden virket det som.

Maten hadde god smak men ingen særpreg som utmerket den. Helt ordinær indisk smak.

God service og oppfølging. Fine porsjoner og bra utvalg.

1  Takk, DrH172
489johnnyr, Owner på Taj Palace III, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. januar 2019

thank u for choosing taj palace 3,
regards,
johnny

Anmeldt 17. januar 2019 via mobile enheter

Har vært her to ganger ila ferien. Ikke de mest tiltalende lokalene, men du verden så god mat. Hjelpsomme og hyggelige kelnere. Medium styrke passer godt til norske ganer. Hyggelige priser. Anbefales

1  Takk, 62ingunnh

thanks for choosing taj palace 3
regards,
johnny

Anmeldt 3. januar 2019 via mobile enheter

Her spiste vi to ganger og er storfornøyd med maten og servicen! Anbefaler ikke å bestille sterk, vi svettet en god del første gang; MEN maten er så god at det var verdt det!
Anbefaler resturanten å skifte lokale, siden det var dårlig plassert og atmosfæren var ikke så koselig. Ellers anbefaler vi alle som liker krydret mat om å gå hit!

Takk, 930iselinp
489johnnyr, Owner på Taj Palace III, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. januar 2019

Thanks for enjoying your meal at taj palace restaurant and for coming twice.always happy to welcome you.
Regards.
Johnny.

Anmeldt 2. januar 2019 via mobile enheter

Vi spiser ofte Indisk og dette var godt, kona hadde kylling og den var ganske tørr, men smakene var gode. Skikkelig gode nanbrød.
Hyggelige priser og hyggelig betjening gjør stedet verdt å besøke.

1  Takk, Tor Erik S

Reisende som så på Taj Palace III, så også på

Gran Canaria, Kanariøyene

Har du vært i Taj Palace III? Del dine erfaringer!