“Fantastisk”
Anmeldelse av Taj Palace III

Taj Palace III
Vurdert som nr. 15 av 209 Restauranter i Puerto Rico
Anmeldt 18. september 2021

Noe av det bedre vi har vært på, anbefales på det varmeste. Vi spiste chicken tikka masala med garlic naan og det var utrolig billig også. Legger igjen tips

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, Larsbbbbb

Anmeldt 11. mars 2020 via mobile enheter

Lever opp til sitt gode rykte, veldig godt utvalg i meny, hyggelig betjening med gode anbefalinger, kjempegod mat! Alt i alt en veldig god opplevelse - anbefales!!

Dato for besøk: mars 2020
1  Takk, Bergenbyernydeli
Anmeldt 12. februar 2020 via mobile enheter

Veldig bra indisk restaurant som er vært et besøk. Bra service og hyggelig betjening. Fin utsikt utover stranda i Puerto Rico. Medium sterk passet godt for norsk gane. Savnet kun noe indisk e.l øl. Maten ble servert rykene varm på fat.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, 51h_vardk
Anmeldt 11. januar 2020 via mobile enheter

Nydelig mat, mye mat for pengene og trivelige servitører. Andre gang vi er her denne ferien og vi kommer tilbake

Dato for besøk: januar 2020
Takk, 921piap
Anmeldt 6. januar 2020 via mobile enheter

Vi fikk servert veldig god mat og tilbehør. Rolig og imøtekommende ansatte. Rolig sted. Positivt matopplevelse.

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, 29synn_vel
489johnnyr, Owner på Taj Palace III, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. januar 2020

Thanks for choosing taj palace 3,and enjoying your meal here.

Reisende som så på Taj Palace III, så også på

Gran Canaria, Kanariøyene

Har du vært i Taj Palace III? Del dine erfaringer!