“Flott indisk mat”

Kjøkken: Indisk, Internasjonalt
God for: Familier med barn, Store grupper, Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Her har vi spist et par ganger denne uken, herlig indisk mat og flott betjening som kan anbefales. Ligger bortgjemt til i andre etasje kjøpesenter Puerto Rico, men er absolutt verdt et besøk.

2  Takk, 722helger

Anmeldt 24. oktober 2018 via mobile enheter

Først og fremst valgte vi denne restauranten fordi de ansatte ikke var pågående når vi kom gående mot restauranten. Altså; Nydelig middag!! Fantastisk god service!!

Takk, Ida-Merethe L
Anmeldt 24. oktober 2018

Ypperlig service og knall god mat. Når prisene er hyggelige i tillegg så kan jeg varmt anbefale denne

Takk, Bernt S
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Må være beste indiske vi har vært på , hyggelig betjening gode priser , burde prøves hvis man er ute etter indisk, spiste mango chicken og butter chicken,

Takk, Thomas W
Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

Hyggelig betjening, god service og veldig god mat. Dessverre dårlig aircondition. Anbefaler mango chicken med ris og nanbrød.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, R L

Reisende som så på Happy Valley Indian Restaurant, så også på

Puerto Rico, Gran Canaria
Gran Canaria, Kanariøyene

Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i Happy Valley Indian Restaurant? Del dine erfaringer!