“Indisk som kan anbefales”

Happy Valley Indian Restaurant
Vurdert som nr. 10 av 210 Restauranter i Puerto Rico
Kjøkken: Indisk, Internasjonalt
God for: Store grupper, Familier med barn, Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 17. desember 2018

Vi besøkte stedet 2 ganger i desember 2018. Menyen var rikholdig med meget stort utvalg, noe som kan føre til at det blir vanskelig å bestemme seg. Ekstrapoeng får stedet for rikholdige vegetaralternativer. Vi spiste her 2 ganger, begge gangene spiste vi retter som betjeningen anbefalte og som smakte fortreffelig. Porsjonene er store, så man går ikke sulten derfra. Happy Valley kan konkurrere med indiske restauranter andre steder i verden uten problemer. Personalet var imøtekommende og serviceinnstilt, vi ble godt ivaretatt. Vil ikke nøle med å anbefale stedet til andre og besøker gjerne stedet igjen selv.

Takk, LiseHP123

Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Nydelig mat, og meget hyggelig betjening. Vi ble virkelig godt ivaretatt, og skal garantert tilbake flere kvelder.
Anbefales!!

Takk, b_rrew2018
Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Ypperlig smak ,store porsjoner både på mat og drikke. En variert meny,men likevel god kvalitet på alle retter (vi var der tre ganger på en uke og prøvde mye forskjellig).Veldig god service.
Absolutt å anbefale!

Takk, W5904ANcharlottel
Anmeldt 15. november 2018 via mobile enheter

Var 12 stk. til bords. Meget hyggelig servitør med stålkontroll på bestillingen. Maten var topp med store porsjoner.

Takk, Scenic59387564580
Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

God indisk mat. Spist her en gang og en gang takeaway. Anbefaler happy valey special eller butter chicken. Er du vant til indisk mat så be om det i styrke. Jeg bestilte en vindaloo men var ikke sterkt i det hele tatt så servitøren ba meg gi beskjed neste gang. På take away gjorde jeg dette og fikk levert vindaloo saus ved siden av for å spice opp de andre rettene.

Takk, jonasbegood

Reisende som så på Happy Valley Indian Restaurant, så også på

Gran Canaria, Kanariøyene
Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i Happy Valley Indian Restaurant? Del dine erfaringer!