“Fantastisk indisk mat!”

Kjøkken: Indisk, Internasjonalt
God for: Romantisk, Store grupper, Familier med barn
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 3. januar 2019 via mobile enheter

Hyggelig betjening, nydelig mat og ikke pågående innkastere. Rett og slett indisk mat som den skal være. P.S. Toalettet var skittent.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, jorunns808

Anmeldt 31. desember 2018 via mobile enheter

Vi valgte set-meny for å få prøve noe nytt, og vi falt for mangokylling - og måtte tilbake etter noen dager for en reprise.
Hyggelig betjening.
Anbefales!

2  Takk, FrkDingo
Anmeldt 31. desember 2018

BELIGGENHET: I shoppingsenteret i Puerto Rico, i 2. etg til venstre når man kommer fra stranda. Man er omtrent midtveit i senteret.
MAT: Variert, noe sterkt, noe mildt. Ikke bare indisk, men også nepalesisk.
SERVICE: Normal, bra service; effektiv. Lokalet er ikke så stort, men plassen er godt utnyttet, så det er trangt mellom bordene. Et minus er at det er tillatt å røyke "utendørs" (bordene rett ved inngangen), men går vinddraget i feil retning, kommer røyken inn og kan være ødeleggende for de gode smakene. Anbefaler derfor bord lenger inn i lokalet - hvis du ikke er en røyker selv, da.

2  Takk, Turistsjef-Johansen
Anmeldt 28. desember 2018 via mobile enheter

Har spist her før, så visste at maten er super, men når man setter igang så klarer man ikke å stoppe. Er nok bortimot den beste maten jeg har spist på noen restauranter. Meget hyggelig betjening. Koselig sted. Anbefales på det varmeste.

Takk, Kristian H
Anmeldt 24. desember 2018 via mobile enheter

Vennlig betjening, meget god mat. Vi var 6 personer og hadde 6 ulike retter. Alle traff blink. Anbefales på det sterkeste. Glem juleribbe og la smaksløkene gå berserk i den indiske jungelen.

Takk, pd2409

Reisende som så på Happy Valley Indian Restaurant, så også på

Puerto Rico, Gran Canaria
Gran Canaria, Kanariøyene

Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i Happy Valley Indian Restaurant? Del dine erfaringer!