“Indisk kjøkken i øvre skikt.”

Happy Valley Indian Restaurant
Vurdert som nr. 10 av 209 Restauranter i Puerto Rico
Kjøkken: Indisk, Internasjonalt
God for: Familier med barn, Store grupper, Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 3. februar 2019 via mobile enheter

Når du får lyst på Indisk mat, når du er på ferie på Grand Canaria, må du ta turen til Happy Vally i 2. Etg på senteret i Puerto Rico . Atmosfæren på et slikt senter er ikke noe jeg er begeistret for, men går man der litt tidlig på kvelden så går det greit. Personalet var utrolig hyggelig og hjelpsomme, hadde stor kunnskap om menyen og kunne veilede på en proff måte. Maten er så delikat og veltilberedt, friske ingredienser og passelige posjoner. Vi valgte en rekke ulike retter fra menyen, som vi delte oss i mellom. Alt smakte himmelsk, den beste indiske restauranten jeg og min mann har vært på noen gang. Her vil vi garantert tilbake igjen, terningkast 5. Matopplevelsen er så god, at det er verdt de mindre koselige omgivelsene.

Takk, lindaalise

Anmeldt 26. januar 2019 via mobile enheter

Svært god indisk mat, rikholdig meny. Hyggelig og service innstilt betjening. Beliggenheten og atmosfæren var helt grei, men ikke avgjørende for opplevelsen av måltidene.

Takk, KjetilT345
Anmeldt 7. januar 2019 via mobile enheter

Helt fantastisk mat. Akkurat slik et skikkelig godt indisk måltid skal smake. Selve restauranten er i seg selv ganske alminnelig og glir med andre ord rett inn i senterets gjennomgangstema. Servicen er det ingenting å si på. Om du er glad i indisk mat er denne restauranten et must.

Takk, 58evenh
Anmeldt 4. januar 2019 via mobile enheter

Har vært her mange ganger i flere år. De holder meget god standard på mat. I tillegg er det trivelig å sitte på denne restauranten. Hjelpsomme og trivelige kelnere. Trekker en stjerne, da de var litt stresset sist. Tok litt tid å få regningen. Absolutt en av de beste indiske, og de har også store porsjoner. Anbefales.

Takk, Obetten
Anmeldt 3. januar 2019 via mobile enheter

Hyggelig betjening, nydelig mat og ikke pågående innkastere. Rett og slett indisk mat som den skal være. P.S. Toalettet var skittent.

Takk, jorunns808

Reisende som så på Happy Valley Indian Restaurant, så også på

Puerto Rico, Gran Canaria
Gran Canaria, Kanariøyene

Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i Happy Valley Indian Restaurant? Del dine erfaringer!