“Topp restaurant”

Kjøkken: Internasjonalt
God for: Spesielle anledninger, Familier med barn
Middagsalternativer: Lunsj, Frokost, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 22. november 2018

Veldig bra restaurant med bra kjøkken og stor stemning. Beste restaurant i Puerto Rico, synes vi. Anbefales og helst siste bordsetting.

Takk, Stig O. P

Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Utmerket mat.
Utmerket atmosfære.
Personalet er på, er høflige og behagelige.
Husk å bestill bord for her er det konstant fullt!

Takk, olavingea
Anmeldt 28. august 2018 via mobile enheter

Fantastisk god mat. Vi var 5 som var ute å spiste og vi bestilte alle forskjellig mat, alt fra fisk til kjøtt og tapas. Vi var alle meget fornøyd. De som jobber der er våken og hyggelig. Dette stedet ligger fint til nede på marinaen i Puerto Rico.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 82charlottef
Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Oscar’s har vært her i mange år. Før var den blant de beste, men med årene er den blitt dårligere. Denne gangen spiste vi blant annet en kyllingfilet som ikke var mye å skryte av.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Bjørn Rishovd R
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Jeg og min mor ble godt mottatt av hyggelig betjening.
Begge bestilte fisk, smakte bra men ikke det beste vi har spist til den prisen.
Det var god stemning i restauranten og vi følte oss godt ivaretatt.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 188stinel

Reisende som så på Oscar's Restaurant, så også på

Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i Oscar's Restaurant? Del dine erfaringer!