“Dårlig pizza”

Kjøkken: Internasjonalt
God for: Familier med barn, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Frokost, Middag, Reservasjoner
Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

Vi spiste en enkel pizza som ikke var stekt, spurte om de kunne steke den på mer og fikk tilbake fortsatt rå.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 579idas

Anmeldt 31. desember 2018 via mobile enheter

Som alltid kjapp og god service. Rikholdig meny med dog mat og utførelse, enten det er lunch eller middag.
Vår favoritt når det skal spises ordentlig. Holder koken år etter år.

Takk, sjurn
Anmeldt 22. november 2018

Veldig bra restaurant med bra kjøkken og stor stemning. Beste restaurant i Puerto Rico, synes vi. Anbefales og helst siste bordsetting.

Takk, Stig O. P
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Utmerket mat.
Utmerket atmosfære.
Personalet er på, er høflige og behagelige.
Husk å bestill bord for her er det konstant fullt!

Takk, olavingea
Anmeldt 28. august 2018 via mobile enheter

Fantastisk god mat. Vi var 5 som var ute å spiste og vi bestilte alle forskjellig mat, alt fra fisk til kjøtt og tapas. Vi var alle meget fornøyd. De som jobber der er våken og hyggelig. Dette stedet ligger fint til nede på marinaen i Puerto Rico.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 82charlottef

Reisende som så på Oscar's Restaurant, så også på

Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i Oscar's Restaurant? Del dine erfaringer!