Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

Et helt Ok hotell.
Rene pene rom. Flott beliggenhet. Fint bassengområde. Kort vei til stranden. Fin rusletur til Puerto Rico for å spise.
Litt mange depositum for strandhånduk, safe og AC kontroll.
Meget godkjent!

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, olavingea
Anmeldt 9. september 2018

Dette hyggelige stedet er lett å trives på. Her er det ikke for stort og for mye mennesker. Egne leiligheter med liten kjøkkenkrok til å kunne lage egen frokost og annen mat. Fine og romslige terrasser med nydelig utsikt utover Amadores stranden.Beliggenheten er perfekt med mulighet for taxi og buss rett på utsiden eller bruke de fine gangveiene. Ca 300 meter til den flotte Amadores stranden.

Dato for oppholdet: august 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, espenflisbakk
Anmeldt 24. april 2018

Fint og greit hotell. Fine leiligheter, med ok størrelse og innredning. Stort bad. Standard var bra, det samme var renhold. Lite, men veldig fint basseng med deilig vann. Bassengområde ellers litt enkelt, men OK. Ingen bassengbar. Leilighetene har det du måtte trenge av utstyr for å lage frokost selv og eventuelt andre måltider. Stor terrasse! Minus for at air condition ikke kunne stilles inn enda kjøligere, men den skulle være slik i følge resepsjonen og ikke egen aircondition på soverommet. Var varmt, selv i April. Stille og rolig når vi var her i April, vet ikke om det er mere mas og støy juli/august mnd? Negativt at alt koster penger eller må ha depositum. Depositum på air condition, som er litt dumt når man da sitter igjen med 50 euro da man drar, men fri bruk ellers. Depositum og kostnad pr. dag for lån av bassenghåndklær. Kostnad pr. dag for bruk av safe, depositum for lån av hårføner , strykejern etc. Ikke noe toalettartikler på bad. Men oppvaskmiddel og ny oppvaskskrubb på kjøkken var fint. Fri Wi--fi, fungertet stort sett ok, men kunne falle ut av og til. Ett stort pluss at man fikk gratis rundstykker levert ved kjøkkenvindu 5 dager pr. uke. Fin Spar butikk rett ved, der man kan handle det man ellers måtte trenge. Kort vei til fin strand og spisesteder. Leie av solsenger på strand koster 4 euro pr. seng og pr. parasoll. Totalt sett ett godt og fint hotell, og god verdi for pengene, men resepsjon kunne trenge litt oppussing.

Dato for oppholdet: april 2018
1  Takk, Marianne S
Anmeldt 8. april 2018 via mobile enheter

En helt grei ferieleilighet, på en stille og rolig plass på Amadores nær stranden.Kort fin tur å gå inn til puerto rico,25 min å gå, eller ta en taxi 4,25euro
Litt kjedelige spiseplasser, samme meny overalt , og stenger tidlig på kvelden, i 21 tiden
Vi fant oss en god indisk restaurant i puerto rico på senteret der som heter taste of india.
Ellers rent og gode senger i leiligheta, vasker og skifter håndklær 5 dgr.i uka, fint å ligge ved oppvarmet basseng.
Helt grei plass for 1 uke.

Dato for oppholdet: april 2018
2  Takk, reneean
Anmeldt 27. februar 2018

Ser litt anonymt ut, men har greie fasiliteter, pent bassengområde, veldig positiv servicepersonale 24-7! Leiligheten er forholdsvis enkel, men bra - savnet kanskje en stekeovn (liker ikke micro til alt). Gratis parkering, alt vi trengte kunne lånes/leies. Rent og pent, bra daglig renhold. Ferske rundstykker på døren hver morgen. Kort vei til strand, til mange bra restauranter (nede ved stranden), gangavstand til Puerto Rico eller Taurostranden. Fredelig område. Kanskje kom solen LITT inn på verandaen LITT sent på formiddagen, men havutsikt, ro og fred, flotte solnedganger osv var bare herlige.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, Erik M