“En fantastisk resturant”

Kjøkken: Italiensk
God for: Romantisk, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Anmeldt 19. januar 2019 via mobile enheter

Vi var 5 par som hadde en fortreffelig middag med utsøkte viner og god mat. Vertskapet sørget for at vi alle hadde en minnerik kveld. Dagens «spesial» var langtids stekt lamme skulder, som er en av de beste rettene jeg har smakt på lang tid.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, EilerL_13

Anmeldt 4. januar 2019 via mobile enheter

Meget trivelig og flott restaurant. Personalet er svært profesjonell og hyggelig. Maten er helt topp klasse. Vi spiste både kjøtt, reker og fisk, og alle var meget godt fornøyd. Det er når en kommer på en slik restaurant at en skjønner at mange av de vanlig turistrestaurantene holder ganske lav standard. Her må en bestille bord, da det er helt fullt ofte. Gled dere til dere kommer dit.

Dato for besøk: januar 2019
2  Takk, Obetten
Anmeldt 31. desember 2018

BELIGGENHET: I 2. etasje i Olas-senteret i det som gjerne kalles "Nydalen" i Puerto Rico. Åpent kun på kvelden. De har ikke mange bord, så det kan lønne seg å bestille.
MAT: Gode smaker; fint presentert. Viner som passer til menyen.
SERVICE: Vennlig (selvfølgelig), men ikke påtrengende. Ingen innpiskere.

2  Takk, Turistsjef-Johansen
Anmeldt 13. desember 2018 via mobile enheter

Leste litt om restauranten før vi gikk dit og forventninger hadde vi. De ble innfridd med en gang av hyggelige kelnere som var veldig flinke. Maten kom raskt og deres anbefalinger av vin passet bra. Anbefales.

Takk, 798oleo
Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Har hørt og lest mye om denne restauranten. Nå var tiden der en helt vanlig onsdag i desember.. Velkomsten svarte til forventningen. Hyggelig personale ønsket velkommen og geleidet oss gjennom menyen. God mat: lammeskulder og Indrefilet Rossini ble fortært..servert med fløtestuet potet uten grønnsaker på italiensk vis...veldig godt. Anbefales

1  Takk, 444evah

Reisende som så på Cosi Come Sei, så også på