“Feriens høydepunkt”

Kjøkken: Italiensk
God for: Romantisk, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Anmeldt 8. februar 2019

Vi spiste ved to anledninger på Cosi Com Sei. Første gang var vi bare meg og min kone, vi kom sent og bestilte en forrett med bøffelmozzarella og coppa -med en sjømatrisotto til hovedrett. Fantastisk mat , og utmerket service. Vi fikk et glass cava når vi kom, og en ekstra mellomrett free of charge.
Torsdagen etter kom et vennepar av oss til Puerto Rico så vi bestemte oss for å spise med dem på Cosi Com Sei.
Vi åt samme hovedrett, bøffelmozzarella og coppa og til hovedrett bestilte vi den anbefalte lammeskulderen. Vi var alle enige om at det var det beste lammekjøttet vi noen gang hadde spist.
En stor takk til Manfred Natalino og hans servitører for to fantastiske matopplevelser.

Takk, andreasb572

Anmeldt 1. februar 2019 via mobile enheter

Pga stor etterspørsel, bestillte vi bord flere dager på forhånd. Og det angret vi ikke på. 3-retters meny og 1 venterett, alt var godt. Kunnskapsrik kelner som fortalte om hver rett. Middels prisnivå. Anbefales.

Dato for besøk: februar 2019
1  Takk, 774AnneA
Anmeldt 19. januar 2019 via mobile enheter

Vi var 5 par som hadde en fortreffelig middag med utsøkte viner og god mat. Vertskapet sørget for at vi alle hadde en minnerik kveld. Dagens «spesial» var langtids stekt lamme skulder, som er en av de beste rettene jeg har smakt på lang tid.

Takk, EilerL_13
Anmeldt 4. januar 2019 via mobile enheter

Meget trivelig og flott restaurant. Personalet er svært profesjonell og hyggelig. Maten er helt topp klasse. Vi spiste både kjøtt, reker og fisk, og alle var meget godt fornøyd. Det er når en kommer på en slik restaurant at en skjønner at mange av de vanlig turistrestaurantene holder ganske lav standard. Her må en bestille bord, da det er helt fullt ofte. Gled dere til dere kommer dit.

2  Takk, Obetten
Anmeldt 31. desember 2018

BELIGGENHET: I 2. etasje i Olas-senteret i det som gjerne kalles "Nydalen" i Puerto Rico. Åpent kun på kvelden. De har ikke mange bord, så det kan lønne seg å bestille.
MAT: Gode smaker; fint presentert. Viner som passer til menyen.
SERVICE: Vennlig (selvfølgelig), men ikke påtrengende. Ingen innpiskere.

2  Takk, Turistsjef-Johansen

Reisende som så på Cosi Come Sei, så også på