“Flott sted, men...”

Kjøkken: Spansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 2. august 2021

Flott sted med luksus i form av gode solsenger, god mat og sol, men med musikken så høy at det er vanskelig å høre seg selv tenke, prate eller slappe av. Ingenting å si på musikksmaken men volumet ødelegger mye av opplevelsen...

Takk, 947maritt
CalidadCliente, Director de Relaciones con Clientes på Amadores Beach Club, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2021

Dear 947maritt.

Thank you for letting us know about your experience. It's unusual to receive these type of comments. First of all we want to apologize that our beach club hasn't fulfilled your expectations. The satisfaction of our clients is our top priority. We hope to see you again at Amadores Beach Club so we can have an opportunity to offer you an experience that is up to our beloved customers.

Anmeldt 14. februar 2020 via mobile enheter

Dette er stedet for den som vil ha en luksuriøs dag i solen. Store gode solsenger, musikk/DJ, topp service og et meget godt kjøkken. Saltvannsbasseng og kunstgress over hele uteområdet. Konseptet med trådløs tilkalling av servitør fungerer suverent. Her blir du tatt vare på! Det anbefales å reservere solseng i høysesong hvis man er kresen på hvor man vil ligge. Anbefales.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, terje61
CalidadCliente, Marketing på Amadores Beach Club, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. februar 2020

Dear terje61

Thank you so much for taking the time to write those words. We are happy to read that you had a great time at Amadores Beach Club and we hope to see you again soon. It is a pleasure to have satisfied customers like you.

Anmeldt 6. november 2019

Vi var 7 personer som hadde en liten samling for å feire en som hadde nådd pensjonsalder. Denne klubben var delt i et stort område med flere bassenger, bar, en liten restaurant, muligheter for massasje og andre div. behandlinger. Store solsenger hvor du kunne få servert champagne i din private vinkjøler ved siden av solsenga.Her er det bare å ta det helt ut!

Dato for besøk: november 2019
1  Takk, 730Anna
CalidadCliente, Director de Relaciones con Clientes på Amadores Beach Club, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. november 2019

Dear 730Anna.

Anmeldt 18. oktober 2019 via mobile enheter

Man kommer inn og ved første og siste øyekast har man det veldig flott.

Sengene: lux sengene til 53 euro er veldig komfy og store.

Drinker osv: man får en flaske cava ved kjøp av lux seng til 53 euro. Drinkene utenom (strawberry daquari) og mango smoothie var top notch. Gode rene smaker med ekte bær og frukt, ingen tegn til frossent utenom isen i daquarien.

Maten: hadde nachos og fajitas, fajitasen er vel noe av det bedre jeg har hatt på lenge. Ingenting å klage på.

Servicen: veldig hyggelige dameservitører, han ene var ikke særlig smilende eller pratsom så han får litt minus der.

Ellers var bassenget bra da de har saltvann istedenfor klor, da får en finere brunfarge som ofc er jo en grunn til at enn vil til Syden for min del

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, royj804
CalidadCliente, Director de Relaciones con Clientes på Amadores Beach Club, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. oktober 2019

Dear royj804.

Thank you very much for sharing your opinion. It´s a pleasure to have satisfied customers like you. We hope to see you again at Amadores Beach Club.

Anmeldt 20. juli 2019 via mobile enheter

Det var fullt på selve anlegget, så vi lå på utsiden. Betalte 42€ for dobbel-solseng. Var egentlig veldig fornøyd med å ligge på utsiden da vi oppdaget atmosfæren på innsiden ved bruk av toalett- og bassengfasilitetene. Vi hadde sikkert digga stedet om vi var på jakt etter chill dunkdunk-musikk og lett shampagnebris. Dessverre er det ikke helt vår stil. Utenfor for det derimot rolig og usjenerende, men uten noen særlig oppvartning eller betjening.

Det som derfor bedømmes er pris i forhold til fasiliteter, betjening, lunsj og massasjetilbud:

Fasilitetene opplevdes meget bra, foruten om forhøy og ensformig chilloutmusikk. Den ble forresten avbrudt av ei dame som spilte fiolin -akkopagnert av playback. Vi ble såpass interesserte da vi hørte en levende fiolin at vi stakk innenfor igjen. Her var det nå flere ledige solsenger uten at vi hadde blitt tilbudt dette. Litt skuffende ift prisen. Betjeningen var også skuffende ift serviceinnstilling og imøtekommelse.

Lusj var god. Stor porsjon vegetarfajita og gode smaker.

Toalett- og bassengfasilitetene var meget bra.
Styr unna massasjeteltet. Prisen er meget billig, men dessverre av meget lav kvalitet.

De hadde diverse andre tilbud som frisør, henna-tatovering, pedikyr og manikyr som vi ikke prøvde.

To kuleis kostet 10€.

Fikk også med eg glass forfriskning i prisen med solsenger. Vi som ikke ønsker alkohol fikk juice.

Stort potensial, men manglet mye på høflighet, smil og imøtekommelse. I tvil om jeg skal vurdere stedet som gjennomsnittlig, men er alt i alt litt skuffet og velger derfor å vurdere stedet som dårlig.

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, OddBV
CalidadCliente, Director de Relaciones con Clientes på Amadores Beach Club, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2019

Dear OddBV.

Reisende som så på Amadores Beach Club, så også på

Puerto Rico, Gran Canaria
Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i Amadores Beach Club? Del dine erfaringer!