“Meget god fiskerestaurant”

ons. 28.7.
20:00
Vurdert som nr. 29 av 208 Restauranter i Puerto Rico
God for: Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Lunsj, Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

Vi var der å spiste en gang i vår ferie. Vi burde vørt der flere ganger. Meget god mat. Ferske råvarer og godt utvalg fra havet. Vi spiste fersk seabass for to personer, grillet. Meget godt måltid. Til starter valgte vi reker i hvitløksolje og tomat og avokadosalat. Også disse var meget gode. Trivelige kelnere og effektiv service. Her må en bestille bord, da det er fullt ofte. Selv om innredningen er enkel, så er det flott utsikt til havna. Anbefales.

Takk, Obetten

Anmeldt 1. januar 2019

Vi spiste på denne restauranten 2 ganger, 1. gangen spiste vi scampi og skjell.
Veldig god mat. Den 2. gangen spiste vi en rett med havets delikatesser. En stor rett som var for 2 pers. Kommer ikke nå på hva den het... Den var helt ubeskrivelig god og mye god mat fra havet!! Bestill bord på forhånd, så får du sitte ved vinduet ut mot havnen.
Veldig hyggelig betjening!!

1  Takk, 640675ingerlise
Anmeldt 31. desember 2018

BELIGGENHET: På havna i Puerto Rico (den som heter Puerto Base).
MAT: Spesialist på sjømat, men serverer også bra kjøtt. Vi hadde tunfisk med alger og soyasaus. Fisken fint stekt, og ikke tørr, som tunfisk har vært andre steder.
ANNET: Får litt kafeteriafølelse (selv om det er restaurant), og servicen er gjennomsnittlig. Men maten er jo det viktigste.

1  Takk, Turistsjef-Johansen
GRILLCOSTAMAR, Propietario på Grill Costa Mar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. januar 2019

Buenas tardes ! Supongo que usted nos visitó de día ! Es cierto antes de la 4:00 PM funcionamos más bien como cafetería con otro menú de snacks ! Estamos en el puerto y claro a los clientes les apetece a medio día comida muy ligera ! Sándwiches, pizzas , pasta ! Pero si alguien solicita el menú de noche ,se lo ofrecemos ! Por la noche funcionamos como restaurante con mantelería y servilletas puestas en las mesas !
Gracias
Un abrazo

Anmeldt 15. november 2018

Tunfisken var nydelig. Det var som ofte fullt, men vi fikk tips om å komme litt senere, og det klaffet! Service og mat helt topp.

Takk, jsp20142014
Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Dagens fisk var fersk og god. Alle var veldig fornøyd. Hyggelig betjening. Da ene deltakeren hadde lite erfaring med å fjerne ben så tok kelneren på seg jobben! Meget bra. Fikk også servert den beste entrecôte jeg har spist på lenge.

Takk, jonasbegood

Reisende som så på Grill Costa Mar, så også på

Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i Grill Costa Mar? Del dine erfaringer!