“God mat til hyggelige priser.”
Anmeldelse av Grill Costa Mar

Grill Costa Mar
Bestill bord
man. 15.8.
20:00
Vurdert som nr. 28 av 209 Restauranter i Puerto Rico
God for: Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Lunsj, Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Her var jeg mange ganger i april til juni. Kom tilbake i august. Betjeningen er hyggelig og profesjonelle. Jeg spiste mange lunsjer og middager der. God mat til hyggelige priser. Fint å sitte og se utover havnen. Fant meg et stambord litt i ytterkanten.

Takk, Mariusler
GRILLCOSTAMAR, Propietario på Grill Costa Mar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2021

Muchísimas gracias por volver una y otra vez !
Gracias por su apoyo !
Gracias de corazón !

Anmeldt 28. mars 2021 via mobile enheter

Her sitter vi ofte på formiddagen, ser på havna og båttrafikk, og folk da. I kveld valgte vi å spise her. Valget falt på lam indrefilet, den var perfekt. Trivelig sted med hyggelige og oppmerksomme kelnere. Kommer tilbake både for en øl på formiddagen og middag på kveld.

Dato for besøk: mars 2021
Takk, grob133
GRILLCOSTAMAR, Propietario på Grill Costa Mar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. mars 2021

Thank you so much my dear !❤️

Anmeldt 2. januar 2021 via mobile enheter

Her sitter vi å ser på livet på havna. Tar en lett lunsj, så kan ikke si noe om middag. Hyggelig atmosfære og hyggelige eiere og kelnere.

Dato for besøk: januar 2021
Anmeldt 28. november 2020 via mobile enheter

Hei. Nå har vi vært her hver formiddag i ca 7 uker. Utrolig hyggelig sted. Super rent, alt blir sprit og vasket når folk går. Har ikke spist så mye, men det vi har spist har smakt nydelig. Det de serverer ser veldig delikat ut. Så har de jo fantastisk utsikt til havna, der du kan se på alt som rører seg der.
Vi kommer hit igjen mange ganger.

Dato for besøk: november 2020
Anmeldt 8. mars 2020 via mobile enheter

Vi besøker Grill Costa Mar minst en gang hver tur til Puerto Rico. Flott beliggenhet. De har aldeles nydelig tynn pizza og billig øl.
Ellers gode fiskeretter - også om kvelden. Bestill bord.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, 308ingunnb

Reisende som så på Grill Costa Mar, så også på

Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i Grill Costa Mar? Del dine erfaringer!