“Fantastisk lunsj.”

Bambus Bar
Vurdert som nr. 80 av 208 Restauranter i Puerto Rico
Kjøkken: Dansk
God for: Store grupper, Familier med barn, Barscene
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Lunsj, Buffet, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 6. november 2018

Inne i det trange smuget ligger Bambus Bar og frister med sildelunsj hver dag, og sildebuffé torsdager og søndager. Lekkert servert med øl og schnaps, til lunsj kan en dele en servering, men bør da bestille mer øl og rugbrød. Dit skal vi oftere.

Takk, GlassMann

Anmeldt 16. oktober 2018 via mobile enheter

Spennende alternativer til all den spanske maten!
Valgte dagens rett som var en entrecote med pepper saus, diverse grønnsaker og salat. Kom med chips!
Kjøtt var mørt og særs smakfull. Hele komposisjonen var smakfult anrettet og grønnsakene var al dente.
Menyen besto av en forrett av hvitløksbrød. Etter eget ønske fikk jeg erstattet det med et enkelt sildesmørbrød komponert der og da. Godt med masse gode smaker!
Avsluttet med en irish coffe.
Sitter ute i en sjarmerende lite smau med noe gjennomsgangstrafikk.
Terningkast 6 til personalet. Helt greit prisivå.
Kommer tilbake!

Takk, VisitStavanger
Anmeldt 4. mars 2018

Du finner B B ute på pir\en . Forsøk sildebordet som serveres hver torsdag og lørdag fra kl.12.00 ! Vær tidlig ute, populært sted hvor du kan nyte bufe for kun 6,5 E , øl og akkert kommer i tillegg til fornuftige priser. Velbekomme !

Dato for besøk: februar 2018
Takk, 4kjell_
Anmeldt 13. januar 2018 via mobile enheter

Deilig sildetallerken -anbefales! Serviceinnstilt betjening, vi kommer tilbake. Har vært der og spist hver gang vi har feriert i Puerto Rico

Dato for besøk: januar 2018
Takk, karinevan
Anmeldt 31. mars 2017 via mobile enheter

Var her og spiste ypperlig sildebord. Ribbetallerken var og kjempegod ! Kan anbefale dette spisestedet, God mat og hyggelig vertskap

Dato for besøk: mars 2017
Takk, Norunn30

Reisende som så på Bambus Bar, så også på

Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i Bambus Bar? Del dine erfaringer!