“Autentisk og smakfull mat, glutenfri👌🏻”

La Mattina Ristorante Pizzeria
Vurdert som nr. 30 av 209 Restauranter i Puerto Rico
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 5. januar 2019 via mobile enheter

Vært her og spist ved flere anledninger, og har fått prøvd både pizza og forskjellig pasta. Kunnskapsrikt personale, og veldig god mat. Spesielt fint for meg med cøliaki. Råvarene er ferske, og satt sammen på en nydelig måte. All pasta og pizzabunner er hjemmelaget. Anbefales på det sterkeste! Håper de overlever til neste ferietur

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, ElenaA809
lauramsk05, Director General på La Mattina Ristorante Pizzeria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. januar 2019

Tusen takk for din kommentar! Selvfølgelig vil vi være her når neste gang kommer! Og vi vil overraske deg med nye matvarer!

Anmeldt 27. desember 2018 via mobile enheter

Var innom å spiste dessert med familien. Vi bestilte Sponge cake. Nydelig fondant, vil anbefale denne.

Takk, tanitalund
lauramsk05, Director General på La Mattina Ristorante Pizzeria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. desember 2018

thank you!!! We make all the desserts in our restaurant !!

Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Servicen var grei. Litt lang tid for å bestille. Pluss for glutenfri spaghetti carbonara. Den var god. Pizzaene( bernesa og calzone) var begge veldig vasne. Ikke noe sprø og måtte bruke mye salt og pepper. Var lite smak. Over prisene enn på andre italienske i nærheten. Anbefaler heller da Pinocchio på senteret i Puerto Rico

Takk, heidichristine0
lauramsk05, Director General på La Mattina Ristorante Pizzeria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. desember 2018

Takk for din mening, vi foretrekker ikke å legge for mye salt til maten, bare for å gi det en smak, slik at alle kan sette det om nødvendig.

Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Topp pizza og pasta. Hyggelig betjening og god service. Små og store i familien var veldig fornøyde. Anbefales.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, carinea916
lauramsk05, Director General på La Mattina Ristorante Pizzeria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2018

Thanks for your comment, we hope to see you again

Anmeldt 20. juli 2018 via mobile enheter

Vi har prøvd veldig mange restauranter på GC og dette er den beste vi har kommet over.

Pizzaen er stekt på ordentlig italiensk måte, pastaen er hjemmelaget og fersk. Det kan forøvrig velges hvilken type pasta det ønskes til de forskjellige pasta rettene.

Restauranten drives av en eldre mann fra Sicilia, hans sønn (kokken) og svigerdatteren (som serverer). Alle er genuint hyggelige, høflige og respektfulle.

Hvis du er lei av turistfellene, som det er alt for mange av, ta en tur hitt.

Der er sjeldent jeg tar meg bryderiet med å skrive en anmeldelse, men dette stedet fortjener det.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, marius80
lauramsk05, Director General på La Mattina Ristorante Pizzeria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2018

Thank you very much!!! We work hard to have these results and it makes us very happy that people value these things.
We wait for you soon!!!

Reisende som så på La Mattina Ristorante Pizzeria, så også på

Puerto Rico, Gran Canaria

Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i La Mattina Ristorante Pizzeria? Del dine erfaringer!