“Gresk kvalitet.”

Kjøkken: Gresk, Internasjonalt
God for: Vakker utsikt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

Vi er 5 reisene som fant denne restaurangen på Tripadvisor. Utrolig god opplevelse av greske retter igjen. Hyggelig betjening og service. Kan anbefales om man drar til Puerto Rico

1  Takk, 628emilv

Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Denne greske reatauranten blir alltid besøkt av oss når vi er på disse kanter. God mat og flott service. Moussakaen må prøves...utrolig god

1  Takk, 444evah
Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Har vært på mange turer til Hellas, men kan gjerne si at Rhodos Palace på GC er bedre enn den jevne restaurant på Kreta.

Takk, tbhaugen
Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Anbefales på det varmeste! Vi var fire par som skulle spise god mat og drikke god vin. Veldig koselig å bli tatt i mot av «mor selv» og ønsket hjertelig velkommen. Meget hyggelige ansatte, rikt utvalg av både mat og drikke.
Har spist på Rhodos Palace sikkert ti ganger, og alltid vært meget fornøyd.

2  Takk, dagvidarn2015
Anmeldt 2. november 2018 via mobile enheter

Besøkte denne plassen 3 dager i løpet av vår ferie i Puerto Rico (en ukes lang ferie). Like fornøyd og imponert hver gang! Dette både med tanke på maten i seg selv, men også servicen. Utrolig hyggelig betjening.
Absolutt verdt et besøk (eller flere☺️☺️).

1  Takk, jeanettehanseen

Reisende som så på Rhodos Palace, så også på

Puerto Rico, Gran Canaria

Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i Rhodos Palace? Del dine erfaringer!