“Bursdagfeiring”

Kjøkken: Moderne
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 10. november 2018

Feiret 50 årsdagen min på denne restauranten, vi valgte alle en fem retters meny. Maten var nydelig, servicen var upåklagelig og lokalene var kjempeflotte. Anbefales på det varmeste. Vi skal tilbake

Takk, Cruiser65150193453

Anmeldt 12. mai 2018 via mobile enheter

Valgte tapas fra menyen, 20 retter. Utrolig gode smaker, lekkert presentert. En må være forberedt på å bli veldig mett. Selv om ikke hver rett er så stor, så kjenner en seg veldig mett etter rett nr.15.

Dato for besøk: mai 2018
2  Takk, bjornta
Anmeldt 2. april 2018

Vi var en vennegjeng som hadde bestilt bord på forhånd. Vi fikk et langbord og etter en morsom arrangert forrett fikk vi anrettet nydelig chatau briand ved bordet og med god rødvin til. Hyggelig betjening. Restauranten ligger i en blindgate og det er best å ta taxi dit. Husk bestill bord først!

Takk, Nikozero1
Anmeldt 24. mars 2018 via mobile enheter

Dro på restauranten for å ha 20 retter. Det klarte de ikke å håndtere da det var så mange andre som skulle ha det samme. Hadde ikke nok råvarer. Vanlig meny, Ok mat. Slitsomt med live musikk hele tiden som var så høy at kelneren ikke hørte hva vi sa

1  Takk, g_rillt2018
Anmeldt 16. mars 2018 via mobile enheter

Må være den beste restauranten i Puerto Rico! Helt nydelig mat i akkurat passende mengde. Super betjening og fantastisk fine lokaler. Maten kom fort og vinen som ble anbefalt var nydelig. ANBEFALES

Takk, ronnykarls1

Reisende som så på La Taberna Timanfaya, så også på

Puerto Rico, Gran Canaria
Puerto Rico, Gran Canaria

Patalavaca, Gran Canaria

Har du vært i La Taberna Timanfaya? Del dine erfaringer!