“Veldig bra igjen”

Kjøkken: Moderne
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 27. desember 2018

Vi feiret julaften her og spiste nok et veldig bra måltid med en 7 retters. Har vært er en del ganger og alltid bra mat og betjening, anbefales

Takk, Trond-Aage K

Anmeldt 20. desember 2018 via mobile enheter

Etter å ha lest om denne resturanten her inne måtte vi prøve. Vi booket bord og fikk sitte i en av de utrolig koselig hulene deres. Det var koselig pyntet til jul og en magisk stemning. Godt utvalg i vinkartet. Vi bestilte en miks av alle kald forrettene og det var mange gode smaker på ett stort fat. Deretter fulgte vi opp med en fiskerett for to. Der var det ulike fiskesorter, blåskjell og reker i en fantastisk god saus, og alt dette var i en stor form med et lokk av butterdeig og stekt i ovn. Servert med en god safran ris i tillegg på varme tallerekener. Til avslutning på kvelden ble det sjokolade suffle med kokos is. Også dette var helt nydelig! En fortreffelig aften med mye god mat og meget hyggelig betjening. En ny favoritt i puerto rico. Ha god tid når dere drar hit! :)

1  Takk, torunno561
Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

Dro hit fordi den hadde blitt rangert høyt i tripadvisor. Vi bestilte 20-retters «tapas», som det sto i menyen. Dette er egentlig en 20-retters middag, ikke tapas. Maten var helt ok. Hverken dårlig eller svært imponerende. Porsjonene var derimot altfor store, og det var altfor kort tid mellom hver rett. Når vi hadde kommet til rett 13/20 var vi stappmette allerede. Servitørene fortjener derimot skryt. Vi følte oss godt ivaretatt.
Alt i alt: Helt ok restaurant. Bedre enn de fleste andre restaurantene i Puerto Rico. Men hvis du forventer et gourmet måltid så er nok ikke dette plassen.

Takk, annepO7545UB
Anmeldt 10. november 2018

Feiret 50 årsdagen min på denne restauranten, vi valgte alle en fem retters meny. Maten var nydelig, servicen var upåklagelig og lokalene var kjempeflotte. Anbefales på det varmeste. Vi skal tilbake

Takk, Cruiser65150193453
Anmeldt 12. mai 2018 via mobile enheter

Valgte tapas fra menyen, 20 retter. Utrolig gode smaker, lekkert presentert. En må være forberedt på å bli veldig mett. Selv om ikke hver rett er så stor, så kjenner en seg veldig mett etter rett nr.15.

Dato for besøk: mai 2018
2  Takk, bjornta

Reisende som så på La Taberna Timanfaya, så også på

Puerto Rico, Gran Canaria
Puerto Rico, Gran Canaria

Patalavaca, Gran Canaria

Har du vært i La Taberna Timanfaya? Del dine erfaringer!