“Romantisk middag”

Kjøkken: Moderne
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 2. januar 2019 via mobile enheter

Fikk anbefalt denne av kjente. Og i forhold til andre steder i Puerto Rico er denne eklusive. Koselig sted, men havnet desverre rett ved ett høylytt bursdagsbord. Så ble slitsomt i lengden. Bestille 20 retter tapas. Hadde store forventninger, og det ble litt opp og ned. Mye gjentakende tilbehør. Men også mye godt. Pen oppdekning. Rettene kom i passe fart. Likte spesielt risotto m safran og blåskjell, tunfisk pate med paprika, og sjøtunge m reke. Manglet litt om man skal pirke på noen detaljer. Jeg var veldig fornøyd og gubben litt mindre.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Linda S

Anmeldt 29. desember 2018 via mobile enheter

Vi fant oss plass ved et bord inni en slags hule hvor atmosfæren var veldig koselig.

Til forrett bestilte vi en tallerken på deling med ni eller ti forskjellige foretter. Det meste falt i smak og var anrettet på en delikat måte.

Til hovedrett fikk vi servert fisk og skalldyr innbakt i under et lokk med butterdeig.
Fisken smakte som om det var min mor som hadde kokt den og selve sausen/kraften var himmelsk.
Eneste jeg har å utsette på akkurat den retten, er at den kunne ha blitt servert med flere enn ett blåskjell per person.

Til dessert fikk vi sjokoladefondant med kokosis og revet sjokolade.
En perfekt avslutning på besøket.

Alt i alt er veldig trivelig opplevelse når man ønsker å spise noe annet enn hva alle de andre serverer. Noe dyrere, men det er det verdt.
Hyggelige og profesjonelle servitører.

1  Takk, OnkelDronkel
Anmeldt 27. desember 2018

Vi feiret julaften her og spiste nok et veldig bra måltid med en 7 retters. Har vært er en del ganger og alltid bra mat og betjening, anbefales

Takk, Trond-Aage K
Anmeldt 20. desember 2018 via mobile enheter

Etter å ha lest om denne resturanten her inne måtte vi prøve. Vi booket bord og fikk sitte i en av de utrolig koselig hulene deres. Det var koselig pyntet til jul og en magisk stemning. Godt utvalg i vinkartet. Vi bestilte en miks av alle kald forrettene og det var mange gode smaker på ett stort fat. Deretter fulgte vi opp med en fiskerett for to. Der var det ulike fiskesorter, blåskjell og reker i en fantastisk god saus, og alt dette var i en stor form med et lokk av butterdeig og stekt i ovn. Servert med en god safran ris i tillegg på varme tallerekener. Til avslutning på kvelden ble det sjokolade suffle med kokos is. Også dette var helt nydelig! En fortreffelig aften med mye god mat og meget hyggelig betjening. En ny favoritt i puerto rico. Ha god tid når dere drar hit! :)

1  Takk, torunno561
Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

Dro hit fordi den hadde blitt rangert høyt i tripadvisor. Vi bestilte 20-retters «tapas», som det sto i menyen. Dette er egentlig en 20-retters middag, ikke tapas. Maten var helt ok. Hverken dårlig eller svært imponerende. Porsjonene var derimot altfor store, og det var altfor kort tid mellom hver rett. Når vi hadde kommet til rett 13/20 var vi stappmette allerede. Servitørene fortjener derimot skryt. Vi følte oss godt ivaretatt.
Alt i alt: Helt ok restaurant. Bedre enn de fleste andre restaurantene i Puerto Rico. Men hvis du forventer et gourmet måltid så er nok ikke dette plassen.

Takk, annepO7545UB

Reisende som så på La Taberna Timanfaya, så også på

Puerto Rico, Gran Canaria
Puerto Rico, Gran Canaria

Patalavaca, Gran Canaria

Har du vært i La Taberna Timanfaya? Del dine erfaringer!