“Nydelig mat og fin atmosfære”
Anmeldelse av La Taberna Timanfaya

La Taberna Timanfaya
Vurdert som nr. 23 av 209 Restauranter i Puerto Rico
Kjøkken: Moderne
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 6. februar 2019 via mobile enheter

Fikk tips om restauranten fra en venn, og det ble virkelig en flott opplevelse. Restauranten ligger sånn til at du må vite hvor du skal. Lokalene er moderne og flotte. To av oss bestilte tapas. Vi fikk 20 forskjellige retter. Det ble en skikkelig god smaksopplevelse, men siden vi fikk bare en og en rett tok det over tre timer å få alle rettene. Så du må ha god tid. De to andre spiste lam og kongereker. Også det veldig godt. Servitørene var oppmerksom og servicen var god. En fin opplevelse.

Dato for besøk: februar 2019
1  Takk, 572annkristinh

Anmeldt 30. januar 2019

Nesten utrolig at det fins et slikt sted i Puerto Rico! Ligger litt bortgjemt, ta gjerne taxi dit. Fantastisk interiør i en grotte el.l. Svært hyggelig atmosfære. Ikke billig, men langt lavere pris enn hva det ville vært i Norge. Vi spiste gourmetmenyen med anbefalte viner til, lekkert og velsmakende. En opplevelse!

Takk, Ellen S
Anmeldt 21. januar 2019 via mobile enheter

Vi var en gjeng på 18 stk som hadde bestilt bord. Vi «fikk» velkomstdrink da vi kom. Et flott sted med grei mat. Måtte spørre mange ganger før vi fikk vann til rødvinen. Den mannlige kelneren smilte ikke en gang, han virket stresset, sliten og utilpass. Ikke var han hyggelig heller, glefset til oss da vi spurte om noe, sa: jeg har bare to hender! Vi ble overrasket over denne dårlige oppførselen.
De som spiste tapas tok det lang tid med, mange retter, noen var gode andre ikke så bra sa de, men det så veldig bra ut. Kelneren presenterte ikke rettene (21stk) før dette ble etterspurt.
Det var feil på flere av regningene deriblant vår. Velkomstdrink var på regningen, uten at det ble opplyst om dette i forkant, samt brødet som de satt på bordet ..som en selvfølge!
Dyrt sted og kelner sier ikke takk når han får betalt for maten.. kelner strekker seg flere ganger over bordet/gjestene da han tydeligvis ikke orker å gå rundt.
Vi var en herlig gjeng som koste oss tross dårlig service, og vi kommer ikke igjen detsverre

Takk, Lisunn
Anmeldt 3. januar 2019 via mobile enheter

Resturanten serverte oss god service og 20 forskjellige retter av ulike varianter! Vi ble imponert over alt vi ble servert; både øyne og magen likte alt det vi fikk! Spesilt likte vi risotto med kamskjell og karrisuppe som smakte jul!
Anbefaler at du setter av MINIMUM 3 timer og drar hit for å oppleve tapas på det beste! Vi ble veldig inspirert til å prøve å lage noen av rettene hjemme! 10 av 10!!

Takk, 930iselinp
Anmeldt 2. januar 2019 via mobile enheter

Fikk anbefalt denne av kjente. Og i forhold til andre steder i Puerto Rico er denne eklusive. Koselig sted, men havnet desverre rett ved ett høylytt bursdagsbord. Så ble slitsomt i lengden. Bestille 20 retter tapas. Hadde store forventninger, og det ble litt opp og ned. Mye gjentakende tilbehør. Men også mye godt. Pen oppdekning. Rettene kom i passe fart. Likte spesielt risotto m safran og blåskjell, tunfisk pate med paprika, og sjøtunge m reke. Manglet litt om man skal pirke på noen detaljer. Jeg var veldig fornøyd og gubben litt mindre.

Takk, Linda S

Reisende som så på La Taberna Timanfaya, så også på

Puerto Rico, Gran Canaria
Puerto Rico, Gran Canaria

Patalavaca, Gran Canaria

Har du vært i La Taberna Timanfaya? Del dine erfaringer!