ROCK ON !

Stedet for oss som ikke orker for store mengder dansband og disco. Kveldene med Kelly som... les mer

Anmeldt 15. juni 2022
FarAway155892
Haugesund, Norge
Kelly Marlowe på Shamrock

Shamrock bar er en kjempebra bar på senteret i puerto rico. For tiden spiller Kelly Marlowe hver... les mer

Anmeldt 23. januar 2020
962stenb
Stavanger, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Gran Canaria
Gran Canaria Buggy Tours
519 anmeldelser
Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Flott bar med en av de beste artistene jeg har sett på lenge, Kelly Marlow! Makan til stemme og innlevelse. Får med seg hele publikum på en reise gjennom store variasjoner innen rock. Du greier bare ikke sitte stille. Bør oppleves. Du blir garantert i godt humør av denne sjarmøren

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Gunn Eva Ø
Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Har hatt 10 dager i Puerto Rico hvor mange av kveldene ble brukt på Shamrock bar, en hyggelig plass med hyggelige ansatte som sørger for at du alltid får noe å drikke raskt til en god pris.
Vi var å hørte på kelly marlow 3 ganger, og det er helt vilt. Bedre entertainer skal du lete lenge etter!

Stemmen hans er helt sinnsyk bra, og det fins ikke en bedre vokalist på pub i hele verden. Et vannvittig register og låter med god trøkk i.
Han er også en utrolig fin fyr som hilser på publikum før og etter show, og sørger for at alle koser seg, spesielt barn.
Sammen med en utrolig dyktig trommis er dette et show du vil og bør se igjen og igjen.

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, norwegianguy2018
Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

Var innom dette stedet og hørte på rocke-show med Kelly Marlow. Han var en energibombe og skapte god stemning med sin klassiske rock-roll! Eneste minuset er at stedet ikke tar kort.

Dato for opplevelse: juli 2018
1  Takk, egoksc
Anmeldt 22. desember 2017

Må innom Shamrock noen ganger under oppholdet, koselig plass med meget god stemning og allsang, Gode musikere og gode drinker.

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, BjR1956
Anmeldt 6. april 2017 via mobile enheter

Dette er en kjempekoselig bar med bra underholdning! Vi har kommet tilbake hit begge gangene vi har vært i Puerto Rico!

Dato for opplevelse: april 2017
Takk, May Helen Austa... S