“Greit sted, grei mat.”

Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 17. januar 2019 via mobile enheter

Vi besøkte stedet en kveld, men fikk ikke bord. Så vi bestilte til kvelden etterpå.
Stedet ser ikke ut som mye, det har ikke så veldig mange bord, men er koselig og har hyggelig betjening.

Maten var grei, passelig størrelse på rettene. Godt tilberedt, men uten så veldig mye tilbehør til f.eks indrefileten. Stort sett godt kjøtt og en god saus. Men det kan også være nok, som her.
Vi fikk også god anbefaling av vin til maten.

Men, vi lurte litt etterpå hvorfor det var nødvendig å bestille bord, for så spesielt var det nå tross alt ikke.
Men, en grei plass å besøke.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Trond K

Anmeldt 16. januar 2019

Kom dit ved en tilfeldighet, oppdaget at det vanligvis var bordbestilling, men siden vi bare var 2 personer ordnet de et bord til oss. Siste kvelden vi var der, dessverre. Skulle gått oftere dit hvis jeg hadde visst at det var så god mat. "sjefen" en kvinne, var litt stressa til å begynne med, men ble veldig hyggelig etterhvert. Går ut ifra at vi hadde fått en annen velkomst hvis vi hadde bestilt bord, men de gjorde alt for å tilfredsstllle våre matbehov. Supert

1  Takk, hjelseth
Anmeldt 7. januar 2019 via mobile enheter

Vi spiste her etter anbefaling fra noen bekjente, og ble særdeles positivt overrasket. Fantastisk service, i lokaler som ikke skaper noen forventning i det hele tatt - men der maten og opplevelsen står i fokus. Nydelige hovedretter, og en FANTASTISK dessert med vaniljeis og karamelliserte valnøtter. Dette er en ekte gastronomisk opplevelse gjemt i et mylder av ymse spisesteder. Hvor er Michelin??!

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, ElenaA809
Anmeldt 21. desember 2018 via mobile enheter

Vi har vært 3 ganger på denne flotte restaurant spist 2 ganger sjøtunge og 1 ganger biff alle måltider var nydelige.Hyggelig betjening ,alt perfekt.Kommer tilbake hit...

Takk, Torleifs
Anmeldt 17. desember 2018

Spiste middag her med noen venner, etter anbefaling fra andre. Hadde bestilt bord, og ble tatt i mot an noe stresset personale. Ved bestilling virket vedkommende som tok i mot denne noe utålmodig og ville at vi skulle bestemme oss så fort som mulig? Maten kom veldig fort på bordet, og selv om alt smakte godt så var mengde litt i knappeste laget. Vi spanderte på oss dessert også, selv om betjeningen ikke var så interessert i å selge dette til oss? Desserten var noe skuffende, men OK. Alt i alt en god opplevelse, men personalet bar preg av at de var noe trette.

Takk, osmasen

Reisende som så på Restaurante Don Quijote, så også på

Puerto Rico, Gran Canaria

Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i Restaurante Don Quijote? Del dine erfaringer!