travelup.com
Priceline
1924 av 1 436 anmeldelser
Anmeldt 7. januar 2019 via mobile enheter

Vi var 1uke på Revoli.
Fin frokostbuffet, middagsbuffeten var helt ok. Gå heller ut på resturant for å oppleve litt utenfor hotellet på kveldstid.
Fine basseng, oppvarmet- slik at barna kan bade hele dagen. Barnebassenget er desverre der det er mest vind på vindfulle dager- så der blir det fort kaldt i vinden.
Game roomet nede for de små hadde nesten bare defekte maskiner- og maskiner som slukte pengene våre uten at vi fikk noe ut.. rene fine rom- og godt renhold. Takk esther!
Desverre mye duer ute på anlegget- slik at det er mye due bæsj på altanen hver dag..
veldig trivelige folk i arbeid.
Maten i bassengbaren er ikke noe å rope hurra for.
Siden vi så stranden fra bassengområde på bildene- trodde vi at vi bodde på bakkenivå- men hovedinngangen er i 6etasje- så vi måtte gå opp en lang , tung bakke hver gang vi skulle inn/ut. Ikke mulig å komme seg inn/ut på bakkenivå. (Ground zero).
Fint opphold for late dager ved bassengkanten. Vi hadde nydelig vær hele uken vi var her.

Dato for oppholdet: desember 2018
1  Takk, Plastkopp
IsmaelG0mez, Director General på Hotel Revoli, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. januar 2019

Kjære Plastkopp,

Takk for tilbakemelding, vi tok oppmerksom på og fortalt fortalt maskinfirmaet i barneområdet, vi kan ikke tolerere at det er feil med denne tjenesten fordi følelsen som er igjen med det, er ikke bra.
Vi er glade for at du likte rommet stuepike på grunn av renslighet og behandling av personalet, samt mat service. Vi legger merke til resten for å anvende de relevante forbedringene.

Vi håper å se deg tilbake til Revoli!

Glad 2019

Ismael Gómez - hotellansvarlig

Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Stort godt hotell med fine rom og kjempegode,store senger. Godt renhold.Restaurant med god mat og mye å velge i. Store buffeter med mat for alle ganer til rimelig pris. Bugnende frokostbuffet med alt du har lyst på og mere til. Stort oppvarmet bassen og barnebasseng i et koselig miljø m strandbar og tilbud om forfriskninger. Butikk, lekepark og alt du trenger til en god og avslappende ferie for både vokse alene og voksne m barn! Anbefales! Gåavstand til stranda.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Wenche B
IsmaelG0mez, Director General på Hotel Revoli, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. november 2018

Kjære Wenche B,

Vi håper allikevel at den kan hjelpe deg å planlegge reisen. Original i English Drevet av Microsoft ® Translator Vurder denne oversettelsen: Takk for vurderingen Dårlig God

Vi håper å se deg snart!

Med vennlig hilsen,
Ismael Gómez - Hotellleder

Anmeldt 2. august 2018

Etter to uker på dette hotellet er det party og røyking som dessverre er de største minnene vi har herfra. Vi bodde i øverste etasje, men opplevde hotellets kveldsunderholdning som en svært støyende affære. Det var dessuten en del fester på de omkringliggende rommene, med sang og høylytt roping. Det er da du merker hvor lytt rommet er! Ellers gikk det ikke an å ha døren/ vinduene åpen til terrassen, da tok det ikke lang tid før røykelukten lå tykk. Vi byttet rom pga støy midtveis i oppholdet, men kjente hasjlukt begge plassene. Det er ikke bra på et familiehotell!

Av positive ting vil jeg dra frem hyggelig personale, rommelig terrasse med sjøutsikt og greit renhold på rommet. Jeg har nedenfor gitt en vurdering av enkeltelementer som danner grunnlaget for min totalvurdering:

Oppholdsrom: Kombinert stue og kjøkken. Har aircondition som fungerer godt, men som ikke kjøler ned soverommet. Det er grunnlegende kjøkkenutstyr, men kun 4 av hvert bestikk. Ok tv og internett, men det er en del skurr på linjene. Brukte for det meste mobildata. Karakter 3 av 5

Terrasse: God størrelse. To sittestoler med uforede puter og parasoll. Konstant røyklukt fra andre leiligheter. Utsikten var mot sjøen. Veien var ikke særlig plagsom. Karakter 3 av 5.

Soverom: Svært dårlig luftkvalitet, da det ikke er ventilasjon. Hører støy både fra underholdning og andre rom svært godt. Sengene er ikke dobbeltsenger, men to enkeltsenger som ikke henger godt sammen. Man hører airhockeyen godt. Vi lå mye våkne! Mørke gardiner var eneste pluss på soverommet. Karakter 1 av 5.

Bad: Her mangler det ventilasjon, kun en glugge i vinduet. Man kan derfor høre dolyder i svalgangen.. Det er håndsåpe, men ikke dusjsåpe. Det verste er imidlertid tett sluk i dusjen. Dette gjelder begge rommene vi hadde. Det verste er at andre også har kritisert dette uten at noe blir gjort. Etter ca tjue sekunder er sluken tett. Dusjer du mer enn to minutter renner alt ut på gulvet. Dette er ikke bra! Karakter 1 av 5.

Hotellpersonale: Hyggelig og behjelpelige resepsjonister, det samme med vaskepersonellet. Trekk for utrolig masete hotellaktivitør. Karakter 4 av 5.

Beliggenhet: Ti minutter både til strandpromenaden og opp til shoppingsenter/ restauranter. Litt mye bakker og kryssing av trafikkerte veier. Karakter 3 av 5.

Fasiliteter: Oppvarmet badebasseng hvor det er alt for mange reserverte solsenger rundt. Ikke mulig å oppdrive plass etter kl 9. Liten butikk på bakkeplan. Bassengbar som er dyr. Ellers ikke noe særlig. Karakter 2 av 5.

Totalt sett et greit nok hotell, men med litt for mye støy til at det er et hyggelig opphold for familier med småbarn.

Romtips: Be om rom på enden
Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Oeyvind L
IsmaelG0mez, Director General på Hotel Revoli, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. august 2018

Kjære Oeyvind L,

Takk for din tilbakemelding og for å tilbringe sommerferien i Revoli.
Faktisk er personalet det sterkeste punktet på hotellet, de jobber veldig bra og alltid med et smil.

Rommene har bestikk og servise for 4 personer siden maksimalt antall personer i et rom er 4 personer. Rommene er svært komplett og veldig behagelig for en ferie, vårt største håp er at du føler deg hjemme.

Hengekøyene når kunden trenger noen, skal fortelle livredderen, og han vil finne løsningen, trekke tilbake de som er reservert.

Takk og vi håper du husker oss med et smil :)

Ismael Gómez-Hotel Manager

Anmeldt 29. juni 2018 via mobile enheter

Hotellet er rent, personalet hyggelige og bassenget fint. Men dette stedet er for søvnig for unge par. Sengene er harde enkeltsanger som står inntil hverandre med et beinhardt ginnungagap mellom seg. De har ikke dobbeltsenger, vi spurte, så spooning er ikke på menyen. Airconditionen virker som den skal, det hører du lett. Underholdningen i førsteetasjen får du være med på uavhengig av hvilken etasje du er i. Underholdningsdamen er et multitalent som både kjører bassengtrim og bingo, før hun radbrekker alt fra back in black til let it go på språket hun måtte foretrekke i heseblesende forsøk på å starte allsang. I nærheten finner du et utendørs kjøpesenter med alt et charterhjerte kan ønske seg av norske menyer, dansebandbarer og fashion watches. Vi har fått spilt en del pokemon go, og fant derfor en fin klippepromenade nede ved stranden. Ta gjerne med deg barn eller barnebarn hit. Vi stikker til Las Palmas de siste dagene!

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, 869espene
IsmaelG0mez, Director General på Hotel Revoli, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juli 2018

Kjære Espen E,

Takk for dine kommentarer, angående animasjonen, personalet jobber hardt og er fokusert på klienten, noe forslag kan kommunisere det til de ansatte, og vi vil ta hensyn til det i ferien for å endre og gjøre aktiviteter av gjestenes smak. Hotellet er egnet for familier og par, det er et sted med koselig avslapning med godt personale. Vi er glade for at Pokemon go har blitt brukt til turer langs stranden i Puerto Rico og dens steder av turist interesse.

Takk for kommentarene, og vi vil arbeide for å fortsette å forbedre poengene du nevner.

Ismael Gómez - hotellansvarlig

Anmeldt 20. juni 2018 via mobile enheter

Kom hit i dag 20. Juni 2018 og førsteinntrykket var godt. Rent fint rom, (sto en flaske vin på et dekket bord på rommet) hyggelig betjening og et basseng som ungene koser seg i :). Fortsetter ferien som den har startet så blir det flere turer til dette hotellet etter hvert... så langt... bare positivt.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Leif G

Kjære Leif G,

Tusen takk for besøket til Revoli, vi håper du har en flott ferie og husk at eventuelle spørsmål / forslag kan diskuteres med mottak, og vi vil hjelpe deg i alt som er i vår makt. Takk for ditt besøk, og vi håper å se deg i fremtiden: D

oppmerksomt
Ismael Gómez - Hotellleder