Anmeldt 2. september 2019 via mobile enheter

Var på dette hotelle i en uke. Heilt greit, men vil ikke påstå at dette er et 4 stjernes hotell.Fikk ikke rene hånd klær hver dag ,la de på gulvet ,men ble hengt opp igjen .Mye bråk på hotelle. Irriterende at det gikk duer inne i frokost salen . De som jobbet der ,gjorde ikke noe med det.Snakket med Tui som var på hotellet, og fikk bare til svar at det måtte vi som gjest passe på å si i fra til personalet om det . Det som gjorde oss forbannet, var at det aldri var solsenger ledige ved bassenget . Da var gjestene å la på håndklær på Sol sengene etter 12 på natta. Helt sykt . Enda det står skilt om det,at det ikke er lov.Var i masse diskusjoner med Tui på hotelle ,men de gjor ikke noe med det .Man måtte på stranda hver dag å kjøpe seg seng. For dårlig av Tui.Vi har reist i over 15 år til Gran Canaria og har aldri opplevd dette og måtte drive å diskutere med Tui og ingen hjelp å få.De prøvde ikke en gang å gjøre noe med det problemet. Kommer ikke å reise med Tui og heller ikke til dette hotelle.

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, 273anitan
IsmaelG0mez, Director General på Hotel Revoli, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. september 2019

Kjære 273anitan,

Fra hotellet informeres og forklares det at hengekøye-reservasjonen ikke er mulig, vi vil iverksette tiltak for neste sommer, men det er ikke nødvendig å stå opp om natten, så snart de trenger hengekøyer, bør du bare diskutere det med livredderen og han vil levere enhetene de trenger. Vi beklager uleiligheten og håper å se deg igjen slik at du kan glede deg over oppholdet 100%.

Vennlig hilsen
Ismael Gómez - hotellsjef

Anmeldt 24. juli 2019 via mobile enheter

Har vært her før,da var vi fornøyde Vi gleda oss til å komme tilbake men det ble en nedtur Vi fikk et rom med en del «feil « Snakka m han i resepsjonen,ble ikke noe særlig godt mottatt Snakka m TUI»gaiden» der fikk vi god hjelp men ho måtte klage flere ganger før det ble ordna Vaskedamene nå ha sett dette?Liker ikke at dem henger brukte håndklær opp igjen som om dem er nyeMåtte klage på hånd klærne også Vi la dem på gulvet for å få nye men dem vi fikk var ikke rene I 2. og 3. etasje var det «kattskit» lukt og «kattskit» i trappaBør bytte ut madrasseneFrokosten var bra og kort vei til stranda og senteret

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Ingebjorg64
IsmaelG0mez, Director General på Hotel Revoli, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2019

Kjære Ingebjorg64,

Takk for vurderingen din, vi beklager om vi når som helst under ferien har gjort en feil, vi vil prøve å forbedre og kunne tilby deg vår beste service ved ditt neste besøk.

Vi håper du hadde en flott ferie i Puerto Rico og takker for positive kommentarer til hotellfrokosten :)

Vennlig hilsen
Ismael Gómez - hotellsjef

Anmeldt 24. mai 2019 via mobile enheter

Hotel Revoli ligger fint plassert m kort vei til stranden og gaten m flere fine restauranter (5-7 min å gå) . Hyggelig personale, rent og pent. Helt greie rom m enkel standard. Bra frokost og fint bassengområde . Kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: mai 2019
1  Takk, Ritas_world_journey
IsmaelG0mez, Director General på Hotel Revoli, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. mai 2019

Kjære Ritas_world_journey

Å takke ordene som bidrar til kommentaren, Revoli har faktisk en flott stab i kundeservice, god mat og frokost og noen fantastiske rom å føle seg hjemme :)

Med vennlig hilsen

Anmeldt 20. mai 2019

Så var vi her igjen! møte i resepsjonen med den varme velkomsten å den gode atmosfæren lovet godt.

Vi fikk rom med samme standard som sist og dermed var tingene på plass.

Besøkene i restauranten skuffet heller ikke denne gangen, maten smakte aldeles fortreffelig, å vi ble i tillegg møtt av trivelige servitører og smilende kokker.

Sant skal sies at vi slet med wifi-en men dette ordnet hotellet opp i.

Hotellet anbefales på det sterkeste! Bare prøv så får dere se

PS! Kanskje det er på tide å bytte madrassene....

Alt i alt sitter vi igjen med et stort smil om munnen å en stor takk til alle på Revoli!

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, NorthStar784785
IsmaelG0mez, Director General på Hotel Revoli, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. mai 2019

Kjære NorthStar784785,

Det er en glede å vite at klienten har følt seg hjemme: D

Madrasser: fra dag 15 / mai har de kjøpt 110 madrasser og 60 baser, problem løst. Nå har revoli 50% nye madrasser og de resterende 50% med madrasser på ikke mer enn 3-4 år, nyt resten :)

Vi håper allikevel at den kan hjelpe deg å planlegge reisen. Original i English Drevet av Microsoft ® Translator Vurder denne oversettelsen: Takk for vurderingen Dårlig God

Takk for anbefalingen.

Med vennlig hilsen,

Anmeldt 5. mars 2019

Bodde på hotellet i en uke sammen med min datter fra 230219 til 020319. Rommet var bra; også hotellets beliggenhet. Var gjest ved samme hotell for ca. 10 år siden også, og det var påtagelig hvor servicen blant alle ansatte var langt bedre nå. Alle, betjeningen i resepsjonen, rengjøringspersonale og kelnere var smilende, blide og imøtekommende.

Romtips: De fleste vil nok foretrekke å bo fra 3.etasje og høyere, helst med hel eller delvis basseng- og/eller havutsikt.
Dato for oppholdet: februar 2019
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, tomakve
IsmaelG0mez, Director General på Hotel Revoli, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. mars 2019

Kjære tomakve,

Tusen takk for kommentarene, vi er veldig glade for å vite at gjenta klienter kan se forbedringen i tjenestene. Det tjener som motivasjon for å fortsette å vokse i god harmoni med våre kunder: D Takk for tilliten!

Med vennlig hilsen.