“Nydelig mat å bra service”
Anmeldelse av El Gaitero

El Gaitero
Vurdert som nr. 7 av 208 Restauranter i Puerto Rico
Kjøkken: Spansk, Internasjonalt
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Kjempegod mat å veldig god service. Tar fort imot bestilling og lite ventetid. Utrolig fornøyd å skal absolutt tilbake !

Takk, 128linnb

Anmeldt 19. september 2018 via mobile enheter

Nok en gang besøkte vi denne restauranten. Nydelige lammekoteletter og pepperbifg til gubben. Servitører blide og raske. Hit kommer vi garantert igjen og igjen.

Takk, Milo B
Anmeldt 16. september 2018

Utrolig god mat. Hyggelige omgivelser.Betjeningen er høflige og hjelpsomme. Anbefaler retter og viner.pent feller bord.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, 192Kirsti
Anmeldt 21. juni 2018

Forretten var helt klart best, ble litt skuffet av hovedretten.. Mye saus og rar kombinasjon av tilbehør.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Amund H
Anmeldt 17. juni 2018 via mobile enheter

Nydelig mat og en fantastisk bevertning.
Kan absolutt anbefales for de som vil nyte en god middag, med et godt utvalg for alle.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, ellings2017

Reisende som så på El Gaitero, så også på

Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i El Gaitero? Del dine erfaringer!