“Bra biff og nydelig peppersaus ”
Anmeldelse av El Gaitero

El Gaitero
Vurdert som nr. 7 av 208 Restauranter i Puerto Rico
Kjøkken: Spansk, Internasjonalt
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 25. desember 2018 via mobile enheter

Beste biffen i Puerto rico. Peppersausen er den beste jeg har smakt. Kan virkelig anbefale biff på stein. Like godt nå som for 2 år siden.

1  Takk, arilg

Anmeldt 17. desember 2018 via mobile enheter

En restaurant man kommer tilbake til gang på gang.
Veldig koselig lokale med hyggelige og dyktige servitører. Fikk servert mat av samme servitører som serverte maten ved mitt første besøk for nesten 10 år siden.
God mat til fornuftig pris og dessert som blir flambert ved bordet

Takk, janmagnusf2018
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Fin plass med god service
Maten var også god terningkast 4+
Egene vinkelnere som anbefalte god vin til maten

Takk, MortenRudi
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Kjempegod mat å veldig god service. Tar fort imot bestilling og lite ventetid. Utrolig fornøyd å skal absolutt tilbake !

Takk, 128linnb
Anmeldt 19. september 2018 via mobile enheter

Nok en gang besøkte vi denne restauranten. Nydelige lammekoteletter og pepperbifg til gubben. Servitører blide og raske. Hit kommer vi garantert igjen og igjen.

Takk, Milo B

Reisende som så på El Gaitero, så også på

Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i El Gaitero? Del dine erfaringer!