“Skuffende”

Kjøkken: Spansk, Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Anmeldt 30. mai 2019

Bestilte chicken curry men dessverre var kyllingen overstekt og veldig tørr. Ser ut som det er veldig vanskelig å steke kylling på Granca siden alle restauranter skal steke den ihjel.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, Einar N

Anmeldt 4. april 2019 via mobile enheter

Mangler bare prikken over ien. Deilig utendørsservering og god mat og drikke. Absolutt en plass å gå.

Dato for besøk: april 2019
Takk, 322petterl
Anmeldt 27. mars 2019 via mobile enheter

En litt smakløs middag på en restaurant der biff ble servert som entrecôte, og dette ble forklart med at gjestene ikke likte en ekte entrecôte. Ja, ja, en restaurant med en bred meny, som ikke klarte levere det vi forventet. Vinen var god, det er det beste vi kan si om dette stedet.

Dato for besøk: mars 2019
Takk, Magnar_aa
fangelf, Gerente på El Gaitero, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. mars 2019

Buenas tardes lo siento !pero no engañaños a nadie !se le pregunto si quería cambiar por otra pieza de entrecot,, y contestó que no que estaba bien y seguía usted insistiendo que no tenía grasa estaba más pendiente con el móvil mirando en gogel de lo que estaba comiendo en ningún momento dijo que estaba mal
Lo es consciente de lo que opina

Anmeldt 19. mars 2019 via mobile enheter

Vi var der flere ganger i løpet av ei uke. Nydelig mat hver gang. Indrefilét med peppersaus kan varmt anbefales. Vi spiste også klippfisk og den ønsket vi bacon til. Det fikset de til oss!

Dato for besøk: mars 2019
Takk, Solfrid W
Anmeldt 1. mars 2019

God mat og fantastiske servitører som er oppmerksomme og skaper god stemning. Vi bestilte 5 ulike retter og alt var godt

Dato for besøk: februar 2019
Takk, heidi s

Reisende som så på El Gaitero, så også på

Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i El Gaitero? Del dine erfaringer!