“God tapas”

Kjøkken: Spansk, Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Bestilte en tapastallerken samt brød og allioli. God mat og hyggelig betjening. Pølsene på tapastallerken smakte ikke så godt. Fin og luftig uteservering.

Takk, Mariusler

Anmeldt 30. juni 2021 via mobile enheter

Ankom restauranten og ble møtt av en hyggelig person. Vi kunne velge hvor vi ville sitte. Det ble ute, og det angret vi ikke på. Fin liten bris og rolig område utenfor. Vi bestemte oss for Paella for 2 personer, blandet Paella. Bestilte hvitvin tørr, Enate Chardonnay. Fikk kjapt vinen som var meget bra. Før hovedretten fikk vi en liten bit med frityrstekt fiskefilet. Nydelig! Hovedretten kom og ble fordelt på to tallerkener. Herlig og nydelig Paella! Absolutt supert måltid med hvitvinen til. Dessert ble mandelkake med krem og iskrem. Deilig og fin restaurant med god mat og hyggelig vertskap.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, SteinarF790
Anmeldt 15. mars 2020 via mobile enheter

Besøkte stedet, fredag den 13.mars. Selv med denne datoen som utgangspunkt kunne det ikke blitt bedre. Tydelig at andre restauranter vil prøve å kapre gjester som vil opp trappa, men etter anbefalinger var det her vi ønsket å spise denne gangen. Nå har jeg hørt at det skal være flere restauranter i dette, relativt lite, senteret som er verdt å besøke. Ca halv pris på Paellan sammenlignet f.eks. Oscar nede i havna. Kan absolutt anbefales.

Dato for besøk: mars 2020
2  Takk, Bella7770
Anmeldt 27. februar 2020 via mobile enheter

Etter å ha vært på Toro Bravo besøkt vi nabo stedet. Maten var ok men betjeningen mistet oss når vi var kommet inn og plassert ved bordet. Vi vil nok foretrekke å gå på Toro Bravo neste gang vi er her.

Dato for besøk: februar 2020
2  Takk, magnum44
Anmeldt 23. februar 2020 via mobile enheter

Veldig god paella. Gode porsjoner. Pizza Margarita var også god. Meny er godt merket for glutenfrie og vegetarianske retter. Personalet er trivelige og kan tøyse med barna uten å være påtrengende. Fikk feil vin og vinen ble kjapt byttet ut.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, Bergensfruen

Reisende som så på El Gaitero, så også på

Puerto Rico, Gran Canaria

Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i El Gaitero? Del dine erfaringer!